Kursa darba mērķis- izpētīt komersanta veidus, balstoties uz Komeclikumu, to vienādu nosaukumu problēmas, apskatot vēsturiskā aspektā. Raksturoju nosaukumu veidošanas prasības, uzsakot komersantam komercdarbību.
Kursa darbā izmantoju avīzes raksti, normatīvie akti, internēta tikls.
Kursa darba struktūra: ievads, komersanta veidu apskats, vēsturiskais nosaukumu aspekts, vienādu nosaukumu rašanas problēma, nobeigums, izmantotas literatūras saraksts.
Katra fiziskā persona, uzsakot komercdarbību, reģistrējas komercdarbībā. Ar šo brīdi, kad persona tika reģistrēta komercreģistrā, kļūst par komersantu. Bet vispirms ir jāsniedz pieteikumu, kur jānorada: vārdu, uzvārdu, personas kods un dzīvesvietu; firmas nosaukumu; juridisko adresi; komersanta ( komercdarbības) veidus.
Lai pareizi izvēlēties komersanta veidu (individuālais komersants; personālsabiedrība; kapitālsabiedrība), jāskatās no juridiskā un saimnieciskā viedokļa.
prātīgi, vislabākais variants būs individuālais komersants.…