Secinājumi
Apple Inc. kopš 1976.gada līdz pat mūsdienām, ir gājusi grūtu ceļu tai ir bijuši gan kritumi, gan kāpumi, gan stagnācijas laiks.
Kritumi Apple inc. ir bijuši daudz – gan tehniskajā ziņā, gan arī dizaina jomā, piemēram var minēt tādus produktus kā Newton ar katastrofālo ar roku rakstāmā teksta atpazīstamību, kas uz ilgiem gadiem nogremdēja Apple vēlmi atgriezties skārienjūtīgo ierīču sektorā līdz iPhone laikiem ; Apple III ar 100% darba veikt nespējas gadījumiem, kas „nolika pie vietas” tā laika Apple dizainerus un darbiniekus, vai arī kāds no veiksmīgu produktu modeļu sērijas atsvaidzinājumiem, kas izrādījās tik neveiksmīgs, ka pat iekļuva tādu topu virsotnēs kā visneglītākie visu laiku un vis neveiksmīgākie tehniskie risinājumi – runa protams ka gāja par iMac versiju ar „puķu spēka” krāsu motīvu un apaļo peli, kas nāca līdz pirmajiem iMac datoriem, kā arī vēl dažādiem citiem Apple eksperimentiem kā G4 Cube vai Quicktake pirmās digitālās fotokameras masu lietotājiem, vai arī spēļu konsole, par kuru atceras pat retais Apple vēsturnieks.
Bet visi augstāk minētie kritumi lika Apple mācīties no kļūdām, vienā vai otrā veidā. Bez tiem nebūtu pastāvējuši Apple popularitāti un produktu atpazīstamību nodrošinošie produkti, kā jau patiešām leģendārais iMac, kas nesa IT industrijā to, ko varētu dēvēt par krāsu un dizaina revolūciju, un vispār līdz masu lietotājam aiznest tādu savienojumu kā dators + dizains vienā teikumā.
Kopumā rakstot šo referātu sapratu kad temats Apple ir ļoti plašs un, lai to pilnībā apskatītu nepietiktu vien ar dažām lapuspusēm. Viņiem gadu laikā ir bijuši tika daudz dažādi jauninājumi, kad tos pat nav iespējams visus apskatīt. Manuprāt Apple sevi ir pierādījis ar ilgstošiem mēģinājumiem un eksperimentiem, un šobrīd ir ieņēmis neaizstājamu vietu tehnoloģiju tirgū.
…