Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:135779
 
Author:
Evaluation:
Published: 24.01.2019.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 14 units
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Komunikācijas loma veikala tēla veidošanā    5
1.1.  Komunikācijas teorētiskie aspekti    5
1.1.1.  Komunikācijas process    6
1.1.2.  Komunikācijas kanāli    7
1.2.  Uzņēmuma tēls un tā veidošana    8
1.3.  Klientu servisa mārketings    11
1.4.  Patērētāju pirkuma lēmums un tā pieņemšanas process    14
2.  Kvalitatīvā novērojuma analīze veikalā „Amoralle”    16
2.1.  Uzņēmuma „Amoralle” darbības raksturojums    16
2.2.  Pētījuma metodes un gaitas apraksts    17
2.3.  Apkopotie rezultāti    19
3.  Secinājumi un priekšlikumi    26
4.  Izmantotā literatūra    28
Extract

3.Secinājumi un priekšlikumi
Secinājumi
1. Apkopojot rezultātus par abām dienām, var secināt ka veikala „Amoralle” konsultantēm ir veiksmīga komunikācija ar klientiem un veikala „Amoralle” konsultanšu komunikācijas loma apkalpojot klientus ir ļoti svarīga, jo tas ir galvenais iemesls tam, vai klients atgriezīsies veikalā vai neatgriezīsies, ja klients izies no veikala neapmierināts, viņš vairs nevēvēlēies gūt negatīvu pieredzi un justies neapmierināts, tāpēc veikalu vairs neapmeklēs.
2. Visi autores novērotie klienti, kas šajā gadījumā ir 30 klienti, no veikala izgāja apmierināti un priecīgi par pirkumu, vairākums klientu apgalvoja, ka atgriezīsies atkārtoti, kas liecina, ka komunikācija ir bijusi veiksmīga.
3. Katram klientam vajag atšķirīgu pieeju, jo karts klients ir atšķirīgs ar dažādām interesēm,vērtībām, gaumi, naudas nodrošinājumu, tāpēc autore secina, ka veikala konsultantēm ir jāmāk pielāgoties un būt daudzpusīgām, lai spētu apmierināt dažādu klientu intereses.
4. Autores viens no pozitīvākajiem novērojumiem konsultanšu darbā bija tas, ka viņas ar klientiem cenšas runāt ne tikai par apģērbiem, kuras viņas piedāvā, bet arī par ārpasaules lietām, kā politiku, mākslu, mūziku, laikapstākļiem un citām tēmām, tas autorei likās tās personīgi un atvēra klientu justies veikalā brīvāk un drošāk par sevi.
5. Arēja izskata loma veikala „Amoralle” komunikācijā ir svarīga, jo ienākot klientiem veikalā daži uzsvēra to cik darbinieces ir skaistas, kas rada labu iespaidu un klientam ir patīkami, ka viņu apkalpo skaists darbinieks.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register