Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:982125
 
Evaluation:
Published: 08.02.2011.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 15 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    5
1.  Komunikācija un to veidi    7
1.1.  Komunikācijas veidi    8
1.2.  Komunikācijas pamat nosacījumi    9
1.3.  Komunikācijas funkcijas    9
2.  Komunikācijas elementi    11
3.  Komunikācijas veidi organizācijā    2
3.1.  Lejupvērstā komunikācija    2
3.2.  Augšupvērstā komunikācija    2
3.3.  Horizontāla jeb starp līmeņu komunikācija    2
3.4.  Komunikācija starp struktūrvienībām    2
3.5.  Vadītājs- padotais komunikācija    2
3.6.  Neformāla komunikācija    2
4.  Iekšēja komunikācija    4
4.1.  Komunikācija tiek sniegta informācija par    5
4.2.  Iekšējā komunikācija palīdz veicināt koordināciju    5
4.3.  Iekšējā komunikācija palīdz stiprināt uzticēšanos un ticamību    5
4.4.  Iekšējā komunikācija palīdz noregulēt konfliktus    5
4.5.  Iekšējā komunikācija palīdz uzlabot uzņēmuma iekšējo klimatu    6
4.6.  Iekšējā komunikācija sniedz sociālo atbalstu    6
4.7.  Iekšējas komunikācijas pamat principi    6
5.  Komunikācija ieviešot atalgojuma sistēmu    8
6.  Komunikācija, lai varētu veiksmīgi izmantot kompetences novērtēšanas rezultātus    10
7.  Komunikācija komandā    12
7.1.  Komunikācija zvaigžņu tipa    12
7.2.  Apļa komunikācija    12
7.3.  Daudz kanālu komunikācija    12
7.4.  Y – komunikācija    12
8.  Komunikācijas problēmas    14
8.1.  Iespējamie komunikācijas šķēršļi    14
8.2.  Psiholoģiskās barjeras komunikācijā    14
8.3.  Servisa kvalitātes plaisas    15
8.4.  Komunikācijas uzlabošanai    16
9.  Intervijas analīze    17
  Secinājumi    21
  Izmantota literatūra un resursi    22
Extract

Cilvēka savstarpējās attiecības ir ļoti plašs jēdziens, kas ietver sevī ļoti daudz saskarsmes formas, kuras iedalās divās lielākās grupās. Tās ir verbālā un neverbālā saskarsme. Gan verbālā, gan neverbālā valoda notiek kontakts ar pirmās signālu sistēmas palīdzību, kas darbojas cits uz cita sajūtām- redzi, dzirdi, tausti, ožu vai garšu, skatīt 3. Pielikumā „Komunikācijas veidi”
7 % informācijas tiek nodoti verbāli ;
38 % informācijas tiek ar balss intonāciju ;
55 % informācijas tiek ar skaļumu , žestiem, mīmiku.
Verbālā komunikācija
Ar verbālo komunikāciju var saprast, kā indivīdu kontaktēšanos ar runas, valodas palīdzību. Psiholoģijā terminu “runa” saprot kā valodas subjektīvo izpausmi.
Nekad nevar būt pārliecinātam, ka partneris vai darbinieks izteikto domu uztvers tieši tā, kā to esam domājuši. Katram cilvēkam ir uztveres īpašības, kura pamatā ir pieredze, izpratne par vārda nozīmi, ka citi mūsu teikto interpretēs tāpat, kā mēs. Dažkārt tā notiek, bet dažreiz arī ne. Var pārliecināties, ka rakstīta tekstā vārdiem ir tikai viena dimensija, bet runātā tekstā īpaši, ja to pavada noteikti žesti vai ķermeņa poza, tas iegūst papildus dimensijas.
Neverbālā komunikācija
Ar neverbālo komunikāciju var saprast žestus, mīmiku, pantomīmu, u.c. pieņemtos simbolus, kas vairumā gadījumu ir sastopami un apzīmē noteiktu informāciju, tomēr katram valstīm šie simboli mēdz būt atšķirīgi. Taču neverbālā komunikācijas avots var būt ne vien pieredze, kas gūta noteiktas kultūras ietvaros vai starpkultūru kontaktos, bet arī neuroloģiska programma- iedzimtas neverbālās reakcijas uz noteiktiem kairinājumiem.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,98 €
Work pack Nr. 1311938
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register