Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:312833
 
Author:
Evaluation:
Published: 02.05.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 10 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Organizācijas komunikācijas pieeju un teoriju attīstība    4
2.  Komunikāciju nozīme organizācijas darbā    8
3.  Komunikācija ar organizācijas darbiniekiem mūsdienās    10
4.  Atgriezeniskās saites nodrošināšana organizācijā    13
5.  Efektīva komunikācija un komunikāciju kļūdas    16
6.  Komunikāciju nozīme komandas darbā    18
7.  Cilvēku izturēšanās komunikāciju procesā    19
8.  Komunikāciju veidi organizācijās    20
  Secinājumi    23
  Literatūras saraksts    24
Extract

Ievads

Alens Seters un Patriks Džeksons (Allen H. Center & Patrick Jackson) raksta, ka ikvienas organizācijas pirmā un vissvarīgākā sabiedrība ir tās darbinieki – cilvēki, kuri organizāciju padara par tādu, kāda tā ir. Viņš piekrīt apgalvojumam, ka organizācija ir cilvēku kopiena, kuras veiksmīgai funkcionēšanai ir nepieciešama katra tās pārstāvja līdzdalība un ieguldījums (Center & Jackson 2003). Darbinieki taču ir tie, kas veido organizācijas tēlu – viņi ražo preces, sniedz pakalpojumus, tiekas ar klientiem.
Kā panākt, ka darbinieki savus pienākumus veic ar pilnu atdevi un kalpo organizācijas mērķiem tikpat uzticīgi kā tās vadība? Kā panākt darbinieku ieinteresētību organizācijas produktivitātē un attīstībā? Uz līdzīgiem jautājumiem atbildēt cenšas ikvienas organizācijas vadība.
Klarks Keivuds (Clarke L. Caywood) uzsver, ka tagad, vairāk nekā jebkad agrāk, organizācijām ir nepieciešami labi informēti, motivēti, spējīgi darbinieki, lai tās varētu veiksmīgi konkurēt globālās ekonomikas apstākļos. Un komunikācija ar darbiniekiem ir galvenais veids, kā izveidot un saglabāt šādu darbaspēku. Efektīva komunikācija ar darbiniekiem ir balstīta uz nepārtrauktu komunikāciju (Caywood 1997).
Šajā darbā aplūkots, kā laika gaitā attīstījušās organizāciju komunikācijas pieejas un teorijas un kā līdz mūsdienām mainījusies vadības attieksme pret darbiniekiem. Apskatītas arī metodes, kuras pielieto dažādas pasaules organizācijas efektīvas komunikācijas izveidošanā ar darbiniekiem.


1.Organizācijas komunikācijas pieeju un teoriju attīstība

Katerina Millere (Katherine Miller) aplūko teorijas, kuras apraksta organizācijas vadības komunikāciju ar tās darbiniekiem. Kā raksta K. Millere (Miller 1999), pastāv trīs vairāk vai mazāk atšķirīgas pieejas, kuras dažādi atspoguļo komunikācijas procesu starp organizācijas vadību un darbiniekiem.

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register