23. Sviniet savus panākumus kopā.
24. Veido vairāk komandas darbu.
25. Ar attālinātiem darbiniekiem sazinies ar video konferences palīdzību.
26. Īpaši pievērs uzmanību kautrīgajiem darbiniekiem.
27. Veido ikdienas mazās sapulces.
28. Veido regulārus un svarīgus rakstus, kas darbiniekiem noderēs darbu veikšanā.
Secinājumi
• Menedžeriem ir nepieciešamas nodrošināt skaidru un formālu komunikācijas kanālu.
• Menedžeriem ir nepieciešamas prasmes savu domu nodod citiem cilvēkiem
• Menedžeri savu komunikāciju var veidot kā formālu, neformālu vai neoficiālu.
• Menedžeriem ir jāpatur prātā lietās, kas komunikāciju varētu padarīt efektīvu, novest līdz vēlamajam rezultātam, piemēram, neterorizēt darbiniekus, ieklausīties darbinieku idejās un ņemt tās vērā.
• Menedžerim, lai komunicētu ir nepieciešama informācija, un lai to varētu izmantot efektīvi ir vērts to strukturēt pēc alfabēta, kategorijas u.c. pazīmēm.
• Vadītājiem vajadzētu strukturēt sev pieejamo informāciju, lai laicīgi varētu atrisināt problēmas, sniegt darbiniekiem atbildes un, labāk saprastu situāciju uzņēmumā.
• Vadītājiem vajadzētu domāt pie komunikācijas uzlabošanas iespējām, ja viņi vēlas organizācijā ieviest kādas pārmaiņas.
…