Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:553417
 
Author:
Evaluation:
Published: 11.04.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
3.  Ievads   
4.  Komunikatīvās situācijas analīze   
6.  Nobeigums un secinājumi   
Extract

Veidojot kontaktus ar citiem cilvēkiem, ikviens no mums rīkojas un domā savdabīgi, tikai sev raksturīgi, atbilstoši gan savai izpratnei par situāciju, gan arī savām domām par attiecīgo cilvēku.
Piemēram, darbinieks ir nolēmis izrunāties ar uzņēmuma vadītāju par savām domām par uzņēmuma darbību, notiekošo. No vienas puses šī situācija liekās normāla, taču gan darbinieks, gan vadītājs satiekoties šo situāciju var uztvert dažādi, tā viņos var izraisīt atšķirīgas jūtas. Daļa vadītāju varētu justies patīkami, ka darbinieks vēlētos ar viņu izrunāties par situāciju uzņēmumā, uzklausītu viņa viedokli utt.
(tādējādi radot darbiniekā patīkamu sajūtu un pat autoritāti pret vadītāju), turpretim citi vadītāji to uztvertu kā kaut ko nepatīkamu, kā lieku laika tērēšanu un vēlētos ātrāk pārtraukt saskarsmi, izraisot darbiniekā līdzīgu noskaņojumu.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,48 €
Work pack Nr. 1178870
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register