Konflikta situācija.
Uzņēmumā, kas ražo dzērienus ir radies konflikts par to, kāda varētu izskatīties jaunās produkcijas reklāma, gados jauns darbinieks, kurš ir uzņēmuma datorgrafiķis uzskata, ka reklāmu vajadzētu pasniegt ar humora pieskaņu, bet savukārt klientu servisa vadītājs ir pretējās domās un uzskata, ka reklāmu nevar pasniegt ar humora pieskaņu, jo tas neveicinās pircēju vēlmi šo produktu iegādāties, taču, ja reklāma tiks pasniegta uz pamatojumiem par produkta dabīgajām izejvielām, preces pieprasījums būs lielāks.
Konflikta veids.
Starppersonu konflikts
Starppersonu konflikti ir emocionāli tonētas viena cilvēka (cilvēku grupas) pretenzijas pret otru cilvēku (grupu), kas attiecas uz kaut kādām vērtībām (priekšmets, attiecības, lepnums, pašcieņa, gods, pienākumi, vara, utt.) Konflikts tāpēc kļūst par konfliktu, ka apsūdzētā puse nepiekrīt konflikta iniciatora slēdzieniem, viņa piedāvātajai izejai no konflikta situācijas. Sadursme konfliktā rodas no tā, ka partneris nevēlas viegli atteikties no savām pozīcijām un interesēm. Jebkura konflikta pamatā ir noteiktas vērtības, par kurām rit cīņa. Vērtība ir kaut kāds objekts, kuram subjekta vajadzību un interešu struktūrā ir milzīga nozīme. Konflikti rodas tieši šīs vērtības nozīmīguma dēļ. Ja tā nebūtu, cilvēki viegli attiektos no vērtībām vai atrastu kompromisus.
…