Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:946754
 
Evaluation:
Published: 05.01.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
  Konflikts, tā būtība    4
  Konfliktu tipi    5
  Konfliktu veidi    6
  Konfliktu iemesli    7
  Konflikta attīstība    8
  Konfliktu atrisināšanas stili    8
  Praktiskā daļa    9
  Secinājumi    10
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    11
Extract

Ievads

Dzīves tempam un darījuma rosībai kļūstot arvien straujākai, daudzkārt palielinās arī konfliktu iespējas. Divdesmit pirmajā gadsimtā izredzes gūt sekmes biznesā būs tikai tiem, kas pratīs sadarboties kopā ar cilvēkiem. Maz ir jomu, kur cilvēks panākumus spēj gūt vienatnē. Bieži vien esam atkarīgi no kolēģiem, sadarbības partneriem. Kā rīkoties sarežģītās situācijās? Teorētiski šķiet viss viegli izskaidrojams, taču realitāte izrādās ne tik vienkārša, jo cilvēki ir ļoti dažādi- katrs ar savu pagātni, uzskatiem, dažādu notikumu uztveri, personības īpatnībām, prioritātēm. Tādēļ svarīgi ir apgūt prasmi atbruņot kareivīgi noskaņotus cilvēkus un likvidēt konfliktsituācijas. Sažņaugtām dūrēm strādāt nav iespējams.
Lai gūtu sekmes darbā un personiskajā dzīvē, ir svarīgi izprast kāpēc rodas konflikti un kā tie ietekmē notikumu attīstību. Spēja veiksmīgi strādāt ar cilvēkiem panākt, lai viņi arī sarežģītās situācijās piekristu sadarboties, nekad nav bijusi tik svarīga kā šodien.
Šī darba mērķis ir uzzināt, kas ir konflikts, konfliktu veidi, tipi, stili, kas ir pozitīvs, kas ir negatīvs konfliktos, Konfliktu iemesli, konflikta attīstība un kādi ir konflikta atrisināšanas stili. Tas viss ir saistīts ar organizācijas iekšējo vidi, starp darbiniekiem un vadītājiem: gan horizontālajā, gan vertikālajā virzienā.
Praktiskajā daļā es aprakstīju vienu piemēru par konfliktu kādā firmā un kādas tam bija sekas, un konflikta iespējamās sekas.
Darbu rakstot, galvenokārt balstījos uz šādiem avotiem; I.Forands “Personālvadība” Rīga, 1998.g.un žurnāla “Kapitāls” Nr.1(25),2000.g.I.Bergmanes rakstu “Defektu pārvērst efektā” kā arī V.Praude, J.Beļčikovs “Menedžments”, Rīga,1996.g.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register