Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:476136
 
Evaluation:
Published: 17.02.2020.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 17 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    4
1.  Konfliktsituācijas starp vienaudžiem un to risināšana ar pedagoģiskajiem paņēmieniem bērniem 4 – 5 gadu vecumā    7
1.1.  4 – 5 gadu vecu bērnu psiholoģiskais raksturojums    7
1.2.  Vides ietekme konfliktējošas uzvedības veidošanās procesā    10
1.3.  Pedagoģiskie paņēmieni konfliktsituāciju risināšanā starp vienaudžiem vecumā no 4 – 5 gadiem    17
  Literatūras saraksts    20
Extract

Pasakām kā robežu noteikšanas resursam, ir būtiska loma arī tādēļ, ka caur pasakām un nozīmīgo pieaugušo uzvedības modeļa kopumā, bērni attīsta izpratni par morāles vērtībām un veido personīgās morāles dimensijas: līdzjūtību, sociālās normas, dalīšanos ar resursiem, un sadarbību (Killen, De Wall, 2000, 361 – 352). Tāpat morāle raksturo priekšstatus par to kā cilvēkiem ir jāizturas citam pret citu (Killen, De Wall, 2000, 362).
Secīgi, pēc autora uzskatiem, uzskatāmi ir tas, ka bērna konfliktu risināšanas prasmes ir saistītas ar citām bērna attīstības jomām, kā arī tas, ka vienu un to pašu metodi, piemēram, tematisko pasaku lasījumus un to apspriedi var izmantot, lai attīstītu vairākas konfliktsituāciju risināšanas dimensijas, veidojot vecumposmam atbilstīgus konfliktu risināšanas veidus.
Apkopojot autores Gosas (Goss, 2015) kā arī autora Džosefa un citu (Joseph, et. al., n.d.) uzskatus par konfliktsituāciju risināšanu starp vienaudžiem, jāsecina, ka būtiskākā atziņa ir tā, ka pedagogam ir nepieciešams izrunāt visus konfliktus, pozitīvi pastiprināt sociāli pieņemamu uzvedību pret vienaudžiem un darīt to veidā, kas neizjauc bērnu savstarpējo spēli. Bērna konfliktu risināšanas prasmes norisinās mijiedarbībā ar kognitīvo, fizioloģisko un emocionālo attīstību, līdz ar to, pedagogam ir nepieciešams kontrolēt un novērot vidi, kurā bērns spēlējās, kas ir īpaši svarīgi tādēļ, ka bērni visbiežāk konfliktē un ir kopumā agresīvāki rutīnas situācijās un nekontrolētas jeb brīvās spēles apstākļos (Booren, et. al., 2012, 12–13).
Pēc autora uzskatiem, konfliktu risināšanu starp vienaudžiem rotaļu vecumā var definēt gan kā konkrētus paņēmienus, ko pedagogs izmanto komunikācijā ar bērniem konfliktu rašanās brīdī, gan arī kā paņēmienu kopu, kas labvēlīgi ietekmē kopējo psiholoģisko klimatu un bērna personības attīstību.

Author's comment
Editor's remarks
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,98 €
Work pack Nr. 1376736
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register