Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:171041
 
Author:
Evaluation:
Published: 21.01.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 7 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Konflikti organizācijā    4
Konflikta jēdziens un lomas organizācijā    4
Konfliktu klasifikācija un cēloņi    6
Konfliktu struktūra    8
Konfliktu risināšanas metodes un konfliktu vadīšana risināšanas ceļā    10
1.1  Konfliktu risināšanas metodes    10
1.2  Konflikta vadīšana risināšanas ceļā    14
Konfliktsituācijas izpētes rezultāti uzņēmumos X un Y    18
Secinājumi    28
Priekšlikumi    29
  Literatūras saraksts    30
  PIELIKUMI    31
Extract

Ikviens pazīst konfliktus, domstarpības unstrīdus, bet neviens nevēlas tos piedzīvot. Tomēr it visās jomās, kur kopīgi darbojas vairāki cilvēki, pastāv visdažādāko izpausmju un veidu konflikti. Tomēr ne visus izdodas atrisināt, dažus no tiem iespējams novērst, bet citus – veiksmīgi noregulēt.
Dažkārt konflikti nenāk par sliktu – nereti tie ir vienīgā iespēja, lai sāktos pārmaiņas un attīstība organizācijā. Jebkuram cilvēkam ir jāprot risināt konfliktsituācijas ne tikai personiskajā dzīvē, bet arī darba vietā.
Neizbēgami visbiežāk konfliktsituācijās darba vietā tiek iesaistīti organizāciju vadītāji .
Agrāk konfliktos, kuros tika iesaistīti organizāciju vadītāji un darbinieki, pārsvaru vienmēr guva vadītāji. Darba strīdi notika reti, jo to iznākums bija nenovēršams – darba devēja uzvara pār padotajiem. Konfliktu iznākums atspoguļoja nelīdztiesību indivīdu starpā, cieņas trūkumu un pārliecību par to, ka spiediens no augšas ir visefektīvākais ietekmes veids. Tas, protams, padarīja vadītāju dzīvi daudz vieglāku, jo viņiem likumīgi bija piešķirta vara, lai padotos turētu pakļautībā. Taču uzvarētājam šāda uzvara nesniedza gandarījumu, jo zaudētāji nevēlējās atzīt uzvarētāja pārākumu un atteicās tam pakļauties.
Demokrātiskās sabiedrības rašanās būtiski ietekmēja attiecības starp tādām grupām kā darbinieki un klienti, vadītāji un padotie. Radās tādas vērtības kā savstarpējā cieņa, sociālā vienlīdzība, sadarbība, dalīta atbildība un pašdisciplīna. Līdz ar šīm sociālajām pārmaiņām par neefektīvām un nepiemērotām tika atzītas arī tradicionālās konfliktu risināšanas metodes.
Konflikts jārisina demokrātiskā ceļā, kā galveno uzsverot cieņu pret līdzcilvēku.…

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register