Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:425292
Author:
Evaluation:
Published: 04.02.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 10 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.nodaļa.  Literatūras analīze par pārtikas veikalu informācijas pasniegšanu    5
1.1.  Informācijas pasniegšanas paņēmieni    5
1.1.1.  Reklāmas    5
1.1.2.  Izstādes, prezentācijas un degustācijas    5
1.1.3.  Produktu cenas, atlaides un akcijas    6
1.2.  Produktu marķējums    9
1.2.1.  Pamatinformācija par marķēšanu    9
1.2.2.  Derīguma termiņš    11
1.2.3.  Kvalitātes zīme    12
1.3.  Respondentu raksturojums    13
2.nodaļa.  Informācijas pasniegšanas sakars ar konfliktu situācijām pārtikas veikalos    15
2.1.  Pētījuma objekta un metožu raksturojums    15
2.2.  Pētījuma norise    15
2.3.  Individuālo respondentu izpēte un rezultātu analīze    15
2.4.  Pētījuma rezultātu interpretācija    19
  Secinājumi    20
  Nobeigums    21
  Literatūras saraksts    22
  Anotācija    23
  Pielikums    24
Extract

Latvijā, kā arī visa pasaulē pārtikas veikalos bieži notiek konflikti starp pārdevējiem vai pakalpojumu sniedzējiem un klientiem vai patērētājiem, kas ir veidojušies nekvalitatīvas un neprecīzas informācijas pasniegšanas dēļ. Ja agrāk galvenais uzsvars no patērētāju puses tika likts uz pārtikas cenām un higiēnu, tad tagad viņi ir daudz vairāk norūpēti par to, lai produkti, kas tiek ikdienā ēsti un dzerti slikti neietekmētu viņu veselību un drošumu. Tagad ir ļoti svarīgi tas, lai katrs patērētājs nepieciešamo informāciju par produktu varētu uzzināt tā marķējumā.
Mūsdienās, patērētājiem svarīgas ir sniegtas reklāmas par produktiem, produktu cenas, akcijas un atlaides, produktu izstādes un degustācijas un pieejama uzziņai informācija par produktu kvalitāti. Vērtējot visus šos veikalu informācijas pasniegšanas paņēmienus patērētājs, galvenokārt, uztraucas par to patiesīgumu.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,98 €
Work pack Nr. 1129744
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register