Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:121631
 
Author:
Evaluation:
Published: 04.05.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 7 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Konflikts    4
1.1.  Konflikta būtība    4
2.  Konfliktu veidi    6
2.1.  Iekšējie un ārējie konflikti    6
2.2.  Starppersonu konflikti    8
2.3.  Starpgrupu konflikti    9
3.  Konflikta cēloņi    10
3.1.  Konfliktu veicinoši faktori    10
3.1.1.  Individuālie faktori    10
3.1.2.  Ārējie apstākļi    11
4.  Konfliktu attīstība    12
4.1  Indivīda uzvedība konfliktsituācijās    13
  Kopsavilkums    14
  Izmantotā literatūra    16
Extract

Cilvēki ir atšķirīgi – katrs ar savu gaumi, uzskatiem, mērķiem, pārliecību, raksturu, temperamentu, ticību, vajadzībām, dzīves pieredzi un vērtībām. Tāpēc ir grūti izvairīties no konfliktiem. Šis referāts būs par konfliktu psiholoģiju. Par to kā rodas un kā iedalās konflikti. Izvēlējos rakstīt par konfliktiem un to cēloņiem, jo tās ir bijušas un būs ļoti svarīgas, kā arī aktuālas problēmas ne tikai katram cilvēkam visos laikos, bet arī citiem, piemēram, skolniekiem.
Mana ikdiena paiet skolā, strādājot ar skolniekiem pusaudžu un agrīnās jaunības vecumā. Arī skolotāji nav pasargāti no konfliktiem, kas skar gan skolēnus, gan skolotājus, gan skolēnu vecākus. Tāpat kā visās iepriekšējās sabiedrībās, arī demokrātiskajā sabiedrībā, kurā dzīvojam mēs un kura ietekmē mūsu skolas, bieži rodas konflikti. Mainījies ir tikai to atrisināšanas veids. Vairākos gadsimtos konflikti tika atrisināti vienkāršā veidā. Konfliktu pamatā parasti bija spēku sadursme, tad arī uzvarēja spēcīgākais, bet vājākajam bija jāpadodas.
Katrs cilvēks no dzimšanas līdz sirmam vecumam tiek iekļauts dažādās grupās: ģimenē, klasē, darba kolektīvā un katrā no šīm grupām viņš iekļaujas starppersonu attiecībās, kuras, turklāt, nav nemainīgas. Tāpēc var veidoties situācijas, kad šīs attiecības kādu iemeslu dēļ nonāk pretrunās un var izveidoties konflikts, no kura vislabākajā gadījumā vajadzētu izvairīties. Šādas konfliktu situācijas ļoti bieži notiek skolās, un tās var pasliktināt mācību darbu, kas nevienam no skolā strādājošajiem un to apmeklējošiem nav nepieciešams.
Tieši iepriekš nosauktā iemesla dēļ es šajā darbā rakstu par to, ko nozīmē vārds ‘ konflikts ‘ ( jo ne vienmēr visi saprot tā īsto nozīmi ), kāda ir konflikta būtība, kādi ir konfliktu veidi un cēloņi. Uzskatu, ka jebkuram skolotājam ir jāzina pēc iespējas daudz par konfliktiem un veidiem, kā tos risināt. Ir ļoti svarīgi zināt, kādu metodi pielietot attiecīgā konflikta situācijā, jo, ja būs izvēlēta attiecīgi pareiza konflikta risināšanas metode, būs arī vislabākais atrisinājums, kāds vien iespējams. …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,48 €
Work pack Nr. 1189958
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register