Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:901293
 
Author:
Evaluation:
Published: 23.05.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 6 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Ievads   
2.  Latvijas celtniecības tirgus tendences   
3.  Konkurence un citi ārējās vides veidi   
4.  Plānošanas un mārketinga būtība un to loma mūsdienu uzņēmuma attīstībā   
5.  Secinājumi   
Extract

Mūsdienu saimnieciskajā praksē ir bieži sastopami piemēri, kad uzņēmēji gūst panākumus balstoties uz savu pieredzi un intuīciju. Taču tas reti ir vērojams ilgstošā laika periodā. Šeit rodas nepieciešamība paredzēt nākotnes situāciju, radīt jaunas un dzīvotspējīgas idejas, kā arī paredzēt to visizdevīgāko realizācijas posmu. Šeit svarīgi ir jauno ideju attīstīt pakāpeniski un uzmanīgi.Pārdomājot jaunās idejas lietderīgumu, nedrīkst aizmirst potenciālo pieprasījumu pēc uzņēmuma piedāvātajiem ražojumiem vai pakalpojumiem, nākotnes apstākļus, idejas realizēšanai nepieciešamo kapitālu un daudzus citus ne mazāk svarīgus faktorus. Tikai tad, kad visi faktori ir apsvērti un izanalizēti, var sākt domāt par jaunās idejas realizēšanu. Bieži vien uzņēmēju starpā valda uzskats, ka idejas nav galvenais dzinējspēks jaunu uzņēmumu dibināšanā, to paplašināšanā, jaunu tehnoloģiju ieviešanā utt. Šādi domājošie uzņēmēji aizstāv uzskatu, ka svarīga ir arī drosme uzņemties risku un spēja sakomplektēt nepieciešamos faktorus iecerētās darbības veikšanai.Aptaujājot Latvijas vidējos būvuzņēmumus, žurnālisti secina, ka tikai pavisam neliela Latvijas uzņēmumu daļa ir sastādījusi stratēģisko un uzņēmuma attīstības plānu. Pārsvarā to dara Latvijas un Rietumu kopuzņēmumi. Arī mūsdienās īpašu nozīmi un popularitāti ieguvušo biznesa plānu sagatavošana un uzrakstīšana ir Latvijas uzņēmējiem viens no nepatīkamākajiem pienākumiem. Kā zināms, tad biznesa plāni paredz pasākumus, kuri nepieciešami, lai realizētu stratēģiskajā plānā paredzētos pasākumus un sasniegtu noteiktus mērķus. Tajos parasti ietver pasākumus, lai radītu jaunas preces vai pakalpojumus, kā arī lai sīkāk raksturotu tosceļus kuri ejami, lai atrisinātu dotā uzņēmuma stratēģiskajā plānā paredzētos mērķus. …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,48 €
Work pack Nr. 1155759
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register