Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:780898
 
Author:
Evaluation:
Published: 11.12.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

„Dimants” nākotnes darbības ir:
1. Kvalitātes un izvēles atkārtotā analīze, anketējot pircējus. Firmas konsultanti mēneša laikā izsniedz veikala apmeklētājiem anketas, kuras pircēji (ja pircējs vēlas un neiebilst) aizpilda uz vietas un atgriež pārdevējam-konsultantam. Anketas jautājumi ir par pircēju apmierinātību ar veikala piedāvāto juvelierizstrādājumu kvalitāti un izvēli, kādas kvalitātes un veida izstrādājumus vēl pircēji vēlētos redzēt veikalā.
2. Izejot no iegūtās informācijas, firma nosaka savu turpmāko darbību. Ja klientu lielāko daļu apmierina produkcijas kvalitāte un izvēle, tad firma darbojas kā iepriekš. Ja neapmierina, tad tuvāko mēnešu laikā, firma uzsāk rūpnīcu analīzi, kas piedāvā juvelierizstrādājumus un, kad atrod piemērotāko firmu (pēc pircēju vajadzībām un SIA „Dimants” finansiālajām iespējām u.c.), sāk dibināt ar to kontaktus un veidot sadarbību par produkcijas piegādi.
3. Tā kā patērētāji dod priekšroku C grupas konkurentiem sakarā ar to, ka tie piegādā produkciju tieši klientu atrašanās vietās (kas ir būtiski un ērti mērķa grupai, kuri pārsvarā ir lietišķi cilvēki, ar mazu brīvā laika rezervi), tad SIA „Dimants” turpmākā pusgada laikā, 1 reizi 3jos mēnešos plāno piegādāt informāciju par piedāvāto produkciju tāpat klientiem viņu atrašanās vietās. Tie būs bukleti (ar sezonas aktuālākās produkcijas fotogrāfijām, aprakstu, cenām), kas tiks piegādāti firmās, kurās darbojas lietišķie cilvēki un pilsētas prestižā rajona mājās, kur parasti dzīvo augstākās kārtas cilvēki. Pēc pusgada tiks veikta pieprasījuma dinamikas analīze, kas uzrādīs kā reklāmu ietekmēja pieprasījumu un vai ir izdevīgi to turpināt.
4. Firmas servisam ir priekšrocības salīdzinājumā ar B un C grupas konkurentiem. Taču mērķa segmentam serviss ir svarīgs pieprasījumu ietekmējošs faktors, tāpēc tas pastāvīgi jāpilnveido. 1 reizi 3jos mēnešos pārdevēji-konsultanti apmeklēs kursus par juvelierizstrādājumu sezonas jaunākajām tendencēm, lai varētu pasniegt klientiem jaunāko un aktuālāko informāciju. Tāpat 2 reizes gadā (pirms Ziemassvētkiem un Līgo), produkcijai tiks noteiktas atlaides.
5. Firma zaudē B un C konkurentiem produkcijas cenas ziņā. Cena nav noteicošā pieprasījuma veidošanā, tomēr cenas samazināšanās var piesaistīt jaunus mērķa segmentus. Tāpēc, ja firma veiksmīgi sadarbosies ar piegādātāju rūpnīcu un pieprasījums pēc produkcijas augs, tad gada laikā tiek plānots panākt vienošanos ar piegādātājiem par cenu samazināšanu (pie lielākiem produkcijas pasūtījuma apjomiem).

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register