Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:404713
 
Author:
Evaluation:
Published: 14.01.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 9 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  “CIDO pātikas grupas” īss apraksts    5
2.  “CIDO” mārketinga vides analīze    7
2.1.  Iekšējās vides raksturojums vides analīze    7
2.1.1.  “CIDO” resursu un produktu apraksts, produktu konkurējošās priekšrocības    7
2.1.2.  Ienesīgums, esošā tirgus daļa    9
2.1.3.  Esošo mārketinga aktivitāšu analīze    9
2.2.  Ārējās vides analīze    10
2.2.1.  Makrovides faktori    10
2.2.2.  Pieprasījums    11
2.2.2.1.  Tirgus raksturojums, lielums, attīstība    11
2.2.2.2.  Segmentēšana    13
2.2.2.3.  Patērētāju raksturojums    13
2.2.3.  Konkurence    15
2.2.4.  Starpnieki    18
2.2.5.  Piegādātāji    18
2.3.  Situācijas analīze (SVID)    20
2.4.  Bostonas matrices pētijums    22
2.5.  Portera 5 spēku modelis    23
  Secinājumi un priekšlikumi    24
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    25
Extract

Parasti uznēmums savu darbību jebkurā tirgū uzsāk ar tirgus izpēti. Izpēte bieži tiek veikta tikai daļēji lielu izmaksu dēļ, taču lieli uzņēmumi parasti ir gatavi maksāt vairāk par drošas un letderīgas informācijas iegūšanu, tāpēc veido pilnu un detalizētu pētījumu.
Iepriekšējā situācijas analīze dod acīmredzamas priekšrocības: tiek samazināta riska pakāpe, kas parasti ir diezgan liela uzņēmumam ieejot jaunajā tirgū. Arī tirgus izpēte palīdz segmentēt tirgu un atrast pareizu patērētāju mērķa grupu, kā arī palīdz izvēlēties izdevīgāku produkcijas pozicionēšanas stratēģiju dotajā tirgū.
Pirms uzsākt tirgus analīze, ir jāatbild uz daudziem jautājumiem, kas palīdzēs konkretizēt pētījumu vidi. Tie ir jautājumi, saistīti ar konkurenci, cenu, preču apgrozījumu un citiem faktoriem, kas ietekmē izmaksas un ienakumus konkrētajā sfērā.
Tirgus analīze ir viens no galveniem faktoriem, kas ietekmē kapitālieguldījumu, investiciju un citu naudas operāciju apjomu atsevišķajā tirgus daļā. Tirgus izpēte palīdz izvēlēties kā konkrētu pircēju grupu, tā arī preču pārdošanas vai pakalpojumu sniegšanas vietu un cenu. Cita svarīgā iespēja, ko dod tirgus izpēte, ir informācija par to, kādu produktu (pakalpojumu) trūkst tirgū un vai ir izdevīgi to ražot (sniegt).
Eksiste daudzi tirgus izpētes veidi un instrumenti, populārākie no tiem ir aptaujas un eksperimenti, kā arī daži citi. Ļoti svarīga ir pareiza iegūtas informācijas apstrāde un galveno iespeju atrašana.

Kursa darba nosaukums ir “Uzņēmuma “CIDO” mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānosana”.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −8,48 €
Work pack Nr. 1128599
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register