Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:295380
 
Author:
Evaluation:
Published: 09.09.2012.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 30 units
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  SAĪSINĀJUMI    3
  IEVADS    4
1.  KONKURENCE    5
1.1.  Konkurences jēdziens    5
1.2.  Konkurences veidi    7
1.3.  Konkurētspēja    10
2.  UZŅĒMUMA RAKSTUROJUMS    12
2.1.  Uzņēmuma SIA „SENCIS” vispārējais raksturojums    12
2.2.  SIA „SENCIS” darbības veidi    12
2.3.  Uzņēmuma preču sortiments    14
2.4.  SIA „SENCIS” peļņa    15
2.4.  SIA „SENCIS” darba organizācija mēbeļu ražotnē un tās darbinieki    16
2.5.  Likumdošana    17
3.  KONKURENCE MĒBEĻU RAŽOŠANAS NOZARĒ    19
3.1.  Mēbeļu ražošana nozare Eiropas Savienībā un Latvijā    19
3.2.  SIA „SENCIS” konkurētspējas novērtējums    22
  SECINĀJUMI    32
  PRIEKŠLIKUMI    33
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA    34
Extract

Mūsdienu tirgu nav iespējams iedomāties bez konkurences. Tirgus ekonomikā katra firma darbojas konkurences apstākļos, tā ir neatņemama tirgus ekonomikas sastāvdaļa.
Vārds „konkurence” ir cēlies no latīņu vārda concurence, kas nozīmē cīņu starp konkurentiem. Konkurenti ir divi vai vairāki tirgus dalībnieki, kas sacenšas vai atrodas tādos apstākļos, kuros tie var sacensties viena veida vai savstarpēji aizstājamu preču ražošanā vai realizācijā konkrētajā tirgū. (Bikse V., 2007.)
Konkurence kā virzošais spēks liek ikvienam uzņēmējam būt labākam par otru, iegūt patērētāja atzinību un panākt, ka piedāvātais produkts tiks realizēts ātrāk, iespējams, pat par lielāku cenu. Konkurencei ir labvēlīga nozīme attiecībā uz patērētāju, jo konkurences ceļā tiek apmierinātas patērētāja vajadzības un vēlmes. Tā valstij noder arī sociālu jautājumu risināšanai, attīsta nozari, tirgu un nodarbina iedzīvotājus. Konkurence ir vērtība, kas valstij ir jāaizsargā visas sabiedrības interesēs.
Konkurence var būt efektīva jeb saprātīga, vai arī asa, diemžēl arī negodīga. Konkurenci dažkārt mazina ar dažādu negodīgu barjeru izveidi, piemēram, vairāki uzņēmumi vienojas par to, ka neielaidīs tirgū jaunpienācēju, līdz ar to izbeidzot savstarpēju konkurenci. Rezultāts šajā gadījumā var būt divējāds – ieguvums šiem uzņēmumiem, bet negatīvs patērētājiem.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register