Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:109383
 
Author:
Evaluation:
Published: 15.06.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 7 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
  A/S „Dzintars” vēsture    4
1.  Prece    6
1.1.  Preces raksturojums    6
1.2.  Preces dzīves cikls    7
1.3.  Preču zīmes nozīme    8
1.4.  Preces iesaiņojums, ārējais izskats, marķējums    8
1.5.  Preces kvalitāte, testēšana    9
2.  Tirgus    11
2.1.  Tirgus segmentācija    11
2.2.  Tirgus izpēte    12
3.  Cena    14
3.1.  Cenas nozīme    14
3.2.  Cenu ietekmējošie faktori    15
3.3.  Cenas noteikšanas mērķi    16
3.4.  Cenas noteikšana praksē    17
3.5.  Cenas noteikšana process    17
3.6.  Cenas noteikšanas stratēģijas    18
4.  Sadale    20
4.1.  Starpnieki    20
4.2.  Sadales kanāli    21
4.3.  Transportēšana    23
4.4.  Uzglabāšana    24
4.5.  Barojoša roku krēma „Kredo Lux New ” uzglabāšana    24
5.  Preču virzīšana tirgū    26
  Konkurētspējas novērtēšana    28
  Secinājumi    30
  Izmantotā literatūra    31
Extract

Akciju sabiedrības „Dzintars” vēsture ir aizsākusies pagājušā gadsimta vidū, kad, būtībā tika likti pamati parfimērijas un kosmētikas rūpniecības nozarei Latvijā. 1849. gadā Rīgā tika dibināta Brigera ziepju un parfimērijas fabrika, kas ražoja ziepes un sveces, veica smaržu un odekolonu iepildīšanu no Francijas ievestām gatavām kompozīcijām.
No 1947. līdz 1951. gadam notika parfimērijas un kosmētikas rūpniecības nozares uzņēmumu reorganizācija un turpmākā paplašināšana, apvienojot tos, un tā rezultātā fabrikas "Flora" un "Rota" tika likvidētas. 1951. gada jūnijā fabrika "Mētra" tiek pārdēvēta par uzņēmumu - Rīgas kosmētikas fabrika „Dzintars”. Tajā laikā izstrādājumu sortimentā ietilpa zobu pastas un zobu pulveris, lūpu pomāde, kosmētiskie līdzekļi, parfimērija.
1958. gadā „Dzintars” apvienojās ar ziepju fabriku "Sarkanā Ausma". Šis apvienotais uzņēmums tika nosaukts par Parfimērijas un kosmētikas rūpnīcu „Dzintars”
Tādējādi, četri asni, kuri laiduši saknes pirms pusotra gadu simteņa, savijās un izveidoja stipru stumbru un kuplu vainagu mūsdienu „Dzintars”.
Ar 1976. gada 1. janvāri rūpnīca „Dzintars” tika reorganizēta Rīgas ražošanas apvienībā parfimērijas un kosmētikas rūpnīcā „Dzintars”.
1991. gada 19. oktobrī notika apvienības kolektīva dibināšanas sapulce, kurā tika pieņemts lēmums par Akciju sabiedrības „Dzintars” dibināšanu. Tā paša gada 7. novembrī šis lēmums tika nostiprināts reģistrācijas apliecībā un stājās likumīgā spēkā. Šajā statusā A/S „Dzintars” pastāv līdz šim brīdim.
Šodienas „Dzintars” - tas ir mūsdienīgs, tehniski apgādāts uzņēmums. Ir noiets liels pārveidošanās ceļš, uzkrāta nenovērtējama pieredze un zināšanas, izveidota sava profesionālā skola, noformējusies ideoloģija, un ir izstrādāti jauni pamatprincipi: …

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register