Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:251732
 
Evaluation:
Published: 18.10.2014.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    1
  Vispārēja informācija par konteineru pārvadājumiem    2
  Dzelzceļa kravas pārvadājumi ar konteineriem    5
  Konteineru klasifikācija    7
  Konteineru plombēšana    10
  Plombēšanas nosacījumi    12
  Kravu pārvadājumu konteineros, attīstības vēsture    25
  Šodienas situācija, Vispasaules konteineru pārvadājumu tirgū    25
Extract

Uz šo brīdi, Pasaules mērogā, vadošo lomu jūras konteineru transportēšanas jomā, ieņem 20 lielas kompānijas, kas veic jūras kravu pārvadājumus.
Lielākā no tām ir kompānija „Maersk Sea Land”, kurai pieder 16% no jūras konteineru pārvadājumu tirgus. Otrai lielākajai jūras konteineru transportēšanas kompānijai MSC, pieder mazāk par 10% no šī veida pārvadājumu tirgus. Bet pašam beidzamajam uzņēmumam, no šī lieliskā divdesmitnieka, pieder mazāk par 2%, no Vispasaules jūras konteineru pārvadājumu apjoma.
Šīm starptautisko konteineru transportēšanas kompānijām neizdevās izvairīties no Vispasaules ekonomiskās krīzes ietekmes, kas skāra arī konteineru pārvadātāju tirgu. Šīs krīzes globālās sekas kļuva īpaši pamanāmas 2008.gada otrajā pusē.
Krīze ietekmēja kravu plūsmas apjomus no ATP valstīm uz Rietumeiropas un Amerikas Savienotajām valstīm, kurās radās importa kravu finansēšanas problēmas un visstraujāk saruka iekšējais preču patēriņa apjoms. 2008.gada septembrī, globāli pazeminājās kravas transporta fraktu cenas, kas kritās par 20-40%, atkarībā no flotes tonnāžas.
Konteineru līnijas masveidā atcēla kuģu transporta plānotās servisa apkopes, vai samazināja kuģu reisu skaitu, kas strauji palielināja kuģu dīkstāvi un bezdarba apjomu.
2009.gada martā dīkstāvē bija nonākuši 453.kuģi, kas 20-pēdu ekvivalentā atbilst 1350000 TEU
Vispasaules līderis jūras konteineru pārvadājumu tirgū, Dānijas kompānija A.P. Moller-Maersk, 2009.gadā cieta finansuālus zaudējumus 1,29 miljardi dolāru apmērā, kas attiecīgi salīdzināta ar 2008.gadā gūto tīro peļņu 3,3 miljardi dolāru apmērā. Zemie transporta tarifi neļauj gūt peļņu pieņemamā apmērā.
Neskatoties uz negatīvajām sekām, ir pamats optimismam, jo Maersk sagaida, ka kravu pārvadājumu apjomi 2011.gadā palielināsies par 15%.

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register