Research Papers
Art, History and Culture
Design, Architecture
Kontentanalīze. Individuālisma un kolektīvisma kultūras i...-
Kontentanalīze. Individuālisma un kolektīvisma kultūras iezīmes modes zīmolu drukātās reklāmās
Research Papers46 Design, Architecture, Marketing, Advertising, History, Culture
Nr. | Chapter | Page. |
Ievads | 3 | |
1. | Teorija par individuālisma un kolektīvisma kultūru, drukātām reklāmām un modes zīmoliem | 5 |
1.1. | Teorija par individuālisma un kolektīvisma kultūru | 5 |
1.1.1. | Individuālisma un kolektīvisma kultūras jēdzienu salīdzinājums | 5 |
1.1.2. | Individuālisma un kolektīvisma kultūras ietekme reklāmā | 8 |
1.2. | Teorija par drukātām reklāmām | 13 |
1.2.1. | Drukātu reklāmu kanāli | 14 |
1.2.2. | Drukātas reklāmas sastāvdaļas | 16 |
1.3. | Terorija par modes zīmoliem | 19 |
2. | Pētījums par individuālisma un kolektīvisma kultūras iezīmēm modes zīmolu drukātās reklāmās | 24 |
2.1. | Pētāmās situācijas apraksts | 24 |
2.2. | Pētījuma metodoloģijas apraksts | 25 |
2.3. | Pētījumā iegūto datu analīze un interpretācija | 25 |
Secinājumi | 43 | |
Priekšlikumi | 46 | |
Izmantotās literatūras saraksts | 47 | |
PIELIKUMS | 55 |
7. Katram modes zīmolam ir sava unikālā pieeja un stiprās puses reklāmas kampaņu veidošanā, ja Marc Jacobs tā ir modeļu izvēle, tad Kenzo tā ir neparastu kompozīciju veidošana.
8. Katram modes zīmolam ir svas mērķis, ko tas vēlas panākt ar reklāmas kampaņām, piemēram, Alexander Wang un Marc Jacobs ir tendēti uz strīdīga kontenta veidošanas un uzmanības piesaistīšanas ar šokējošiem elementiem, tad Comme des Garcon mērķis ir radīt stāstu par savu zīmolu.
9. Lai arī dibinātājs un dizaineris zīmolu ir radījis individuālisma kultūras valstī, fakts, ka viņš ir piedzimis un audzis kolektīvisma kūltūras valstī, ietekmē zīmola identitāti, līdz ar to arī tā reklāmas kampaņas.
Priekšlikumi
1. Autores galvenais priekšlikums ir gan modes zīmoliem, gan citu preču zīmoliem reklāms saturu veidot attiecīgi tai kultūrai, kurā tā tiks reklamēta.
2. Autore zīmoliem, kuru galvenā mērķa auditorija ir valstis, kur individuālisma kultūra ir dominējošā, kā ASV, Lielbritānija u.c. saturā iekļaut vairāk tekstus: pārliecinošus faktus un informāciju par produktu, kā arī reklāmā vienmēr attēlot produktu, kā arī, attēlojot personu, parādīt viņu kā veiksmīgu un no grupas neatkarīgu indivīdu.
3. Autore zīmoliem, kuru galvenā mērķa auditorija ir valstis, kur kolektīvisma kultūra ir dominējošā, kā Japāna, Ķīna u.c. saturu veidot izklaidejošu: uzsvaru likt uz vizuāliem elementiem, kā simboli un esētiskais stils, kuros attēlot metaforas un emocijas, kā arī, attēlojot cilvēkus, iekļaut tos grupā un neattēlot kā vienpašus.
…
Koncepts Kultūra ietekmē visu – tā sadala sabiedrību noteiktās daļās, un veido tās galvenās vērtības un uzskatus, tai skaitā patērētāju uztveri un uzvedību, kas ir būtiski pētniecības objekti kā mārketinga, tā arī reklāmas nozarē. Lai arī kultūra būtiski atšķiras dažādās pasaules daļās, mūsdienās, globalizācijas rezultātā, šīs robežas starp kultūru atšķirībām vairs nav tik striktas un noteiktas, tādēļ aktuāls ir jautājums: vai starpība starp kolektīvisma un individuālisma kultūrām ir redzama modes zīmolu reklāmās, uz kuru atbilde tiks meklēta kursa darbā, kura izvēlētā tēma ir: “Individuālisma un kolektīvisma kultūras iezīmes modes zīmolu drukātās reklāmās”. Pētījuma problēma: Kāda ir starpība starp reklāmām, kuras reklamē no atšķirīgām kultūrām - kolektīvisma un individuālisma - , nākušus zīmolus, vai reklāmas saturs atspoguļo arī attiecīgās kultūras ikdienas dzīves paradumus un tradīcijas? Pētījuma mērķis ir izpētīt atšķirības starp reklāmām, kuras nāk no zīmoliem ar dažādām izcelsmes vietām, un noskaidrot, vai, tas, ka zīmola atrašanās vieta vai tā radītājs jeb galvenais dizaineris nāk no individuālisma vai kolektīvisma kultūras, ietekmē zīmola reklāmas saturu. Pētnieciskajam darbam izvirzītie uzdevumi ir sekojoši: 1) Atrast un analizēt teorētiskos materiālus un literatūru par: • Individuālisma kultūru; • Kolektīvisma kultūru; • Drukātām reklāmām; • Zīmoliem: • Kenzo; • Comme des Garcons; • Marc Jacobs; • Alexander Wang. 2) Veikt kontenta analīzi augšupminēto zīmolu drukātām reklāmām; 3) Apkopot rezultātus un tos analizēt; 4) Rast secinājumus un ieteikumus. Pētījuma objekts ir 20 zīmola Kenzo drukātās reklāmas, 20 zīmola Comme des Garcons drukātās reklāmas, 20 zīmola Marc Jacobs drukātās reklāmas un 20 zīmola Alexander Wang drukātās reklāmas. Pētījuma priekšmets ir kolektīvisma un individuālisma iezīmes modes zīmolu reklāmās. Hipotēze: Zīmolu, kuru radītāji nākuši no valstīm, kurās dominē kolektīvisma kultūra, reklāmās attēlo šai kultūrai raksturīgās iezīmes, kas tendētas uz grupas nevis indivīda mērķiem, bet zīmolu, kuru radītāji nākuši no valstīm, kurās dominē individuālisma kultūra, reklāmās redzamas kultūrai raksturīgās vērtības, kas balstītas uz indivīda pārākumu un neatkarību.
Darbā ir gramatikas kļūdas.
-
Kontentanalīze. Individuālisma un kolektīvisma kultūras iezīmes modes zīmolu drukātās reklāmās
Research Papers46 Design, Architecture, Marketing, Advertising, History, Culture
- Kultūra, izglītība, zinātne,filosofija, reliģija, literatūra antīkajā pasaulē
- Seksualitātes diskurss vadošajos latviešu žurnālos no 1986. līdz 1991.gadam
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Seksualitātes diskurss vadošajos latviešu žurnālos no 1986. līdz 1991.gadam
Research Papers for university55
Evaluated! -
Kultūra, izglītība, zinātne,filosofija, reliģija, literatūra antīkajā pasaulē
Research Papers for university33
Evaluated! -
Kultūra
Research Papers for university24
-
Organizāciju kultūra Eiropas valstīs
Research Papers for university18
-
Sociālās revolūcijas marksistiskās un nemarksistiskās pieejas
Research Papers for university10