Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:210258
 
Evaluation:
Published: 12.09.2005.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 2 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Kontroles būtība, nozīme, veidi un funkcijas uzņēmumā    4
1.1  Kontroles veidi    6
1.1.1  Operatīvā kontrole    6
1.1.2  Uzņēmuma kontrole    7
1.1.3  Stratēģiskā kontrole    7
1.2  Kontrole pēc datu avotiem un pārbaudes paņēmieniem    8
1.3  Kontroles formas    9
1.4  Kontroles uzdevumi    9
1.5  Kontroles funkcijas    10
1.6  Kontroles metodes    10
1.7  Kontroles secība    10
2.  Kontroles process    11
3.  Iekšējā kontroles sistēma uzņēmumā    13
3.1.  Iekšējās kontroles nolikums uzņēmumā, kas sniedz pakalpojumus    15
4.  Kontroles priekšmets un metode    17
5.  Kontroles efektivitāte    20
  Kontrole izdevniecībā „GAILĪTIS G”    22
  Secinājumi    23
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    24
Extract

Kontrole – uzraudzība par plānu izpildi un nepieciešamie plānu labojumi, lai piemērotos iekšējās un ārējās vides izmaiņām un sasniegtu uzņēmuma mērķus.
Kontroles mērķis ir noteiktā laikā nodrošināt menedžerus ar objektīvu informāciju par stāvokli organizācijā, salīdzinot plānoto un īstenoto darbību rādītājus.
Kad ir noteikti uzņēmuma mērķi un uzdevumi darba vadītāji sāk kontroles funkcijas. Kontrole ir ļoti svarīga menedžmenta funkcija, lai nodrošinātu sekmīgu uzņēmuma darbību. Tai ir jābūt visaptverošai, tā nevar būt tikai viena vadītāja privilēģija, jo ikvienam darba vadītājam, neatkarīgi no dienesta pakāpes, ir jāveic kontrole. Gan plānošana, gan organizācijas struktūras veidošana, gan motivēšana nevar notikt bez kontroles. Ja netiek veikta kontrole, tad uzņēmumā bieži vien sākas haoss, un ir grūti saskaņot dažādu grupu darbību. Piemēram, ja firmas „X” mērķis ir panākt kravu piegādi laikā 98% gadījumu, bet faktiski šis līmenis ir 97%, tas nozīmē, ka firma ir saņēmusi informāciju par darbības uzlabošanas nepieciešamību. Savukārt ja rezultāts ir 99% līmenī, tad tas liecina par ļoti augstu darbības efektivitāti.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,98 €
Work pack Nr. 1208024
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register