Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:449002
 
Evaluation:
Published: 19.12.2012.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 14 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Korporatīvās sociālās atbildības jēdziena skaidrojums    4
2.  Korporatīvi sociālās atbildības loma uzņēmuma imidža un biznesa reputācijas veidošanā    7
3.  Korporatīvās sociālās atbildības programmu attīstība pasaules valstīs    9
3.1.  Korporatīvā sociālā atbildība Latvijā    9
3.2.  Korporatīvā sociālā atbildība Krievijā    12
3.3.  Korporatīvā sociālā atbildība Eiropas valstīs    13
4.  Korporatīvās sociālās atbildības ētikas komponenti    16
4.1.  Uzņēmējdarbības ētika    16
4.1.1.  Ētikas jēdziena skaidrojums    16
4.1.2.  Uzņēmējdarbības ētikas būtība un uzdevumi    16
4.1.3.  Ētikas pamatvērtības uzņēmējdarbības kontekstā    18
4.1.4.  Uzņēmuma kultūra un ētika    21
4.2.  Ekoloģijas un ētikas mijiedarbība    22
  Secinājumi un priekšlikumi    25
  Bibliogrāfiskais saraksts    26
Extract

Secinājumi un priekšlikumi
Secinājumi:
KSA nozīmē to, ka uzņēmumi cenšas attaisnot sabiedrības ilgas attiecībā uz uzvēlēto produkciju vai pakalpojumiem, vienlaicīgi veidojot augstus sabiedrības standartus.
Galvenais KSA aspekts jebkurā valstī ir uzņēmējdarbības interešu saskaņošana ar sabiedrības prasībām, piemēram, ar vides aizsardzību.
Galvenie ieguvumi uzņēmumam no KSA:
laba reputācija (valsts sektora pašvaldībās, biznesa partneru vidū, klientu vidū, vietējā sabiedrībā, NVO vidū);
darbinieku motivācija;
darbinieku ieguldījums uzņēmumā;
klientu apmierinātība;
lielāks produktu, pakalpojumu noiets;
jauni biznesa sakari;
labāki uzņēmuma finanšu rādītāji;
iespēja gūt pašvaldības atbalstu.
Ētiskās atbildības problēmas biznesā var rasties tad, ja ir zināšanu un pieredzes trūkums par biznesa ētiku, kas izraisa neskaidrības par vadītāja pienākumiem un sociālās atbildības robežām.
Pasaulē pieaug patērētāju prasība pēc videi draudzīgām precēm un pakalpojumiem.
Patērētāji vairāk atbalsta uzņēmumus, kas realizē videi draudzīgu politiku.

Priekšlikumi:
Katram uzņēmumam vajadzētu veidot un publiskot korporatīvās sociālās atbildības gada pārskatus, kas ļautu sabiedrībai, investoriem un citām uzņēmumā ieinteresētajām pusēm novērtēt pašu uzņēmumu un tā darbību.
Latvijas uzņēmumiem vajadzētu ņemt piemēru no citu valstu uzņēmumiem – definēt un publiskot savu misiju, kas veidotu pamatu uzņēmuma mērķiem un plāniem.
Lai nodrošinātu vides aizsardzību un tās saglabāšanu, visos uzņēmumos vajadzētu ieviest un sertificēt ISO 14001 standartu.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,48 €
Work pack Nr. 1327773
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register