Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
  • Korporatīvi sociālās atbildības izpausme uzņēmumiem telekomunikāciju pakalpojumu nozarē Latvijas tirgū

     

    Research Papers26 Economics

5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:340517
 
Evaluation:
Published: 17.12.2021.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 1 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    5
1.  Korporatīvi sociālā atbildība, rašanās vēsture un izpausme    6
1.1.  Korporatīvi sociālās atbildības izpausme un dimensijas    6
1.2.  Izpratne par korporatīvo sociālo atbildību    7
1.3.  Ilgtspējas indekss    8
1.4.  Korporatīvi sociālās atbildības vēsture    8
2.  Telekomunikāciju pakalpojumu nozare    10
2.1.  Telekomunikāciju nozares pakalpojumu pieprasījums    10
2.2.  Telekomunikāciju nozares attīstība un pienesums tautsaimniecībai    11
3.  Pētījumu par korporatīvi sociālās atbildības izpausmi Latvijas tirgū analīze    13
3.1.  Interviju analīze    13
3.2.  Aptaujas analīze    14
3.3.  Mājaslapu analīze    15
  Secinājumi    17
  Priekšlikumi    18
  Literatūras saraksts    19
  Pielikums    20
Extract

Secinājumi
Pēc darba izpildes var secināt, ka:
1. Telekomunikāciju pakalpojumu nozarē Latvijas tirgū, korporatīvi sociālā atbildība tiek realizēta, gan ziedojot labdarības organizācijām, gan minimizējot negatīvo ietekmi uz vidi, gan rūpējoties par uzņēmuma darbinieku un klientu labsajūtu, gan godīgi maksājot nodokļus un nodrošinot daudz darba vietu.
2. Pēc interviju veikšanas, var secināt, ka pētāmo uzņēmumu - LMT, Tet, Bite, korporatīvi sociālā atbildība tiek uztverta nopietni, tās attīstība ir nepārtraukta. Uzņēmumi katru gadu cenšas progresēt, papilndinot KSA aktivitātes, kā arī rīkojoties atbilstoši Latvijā un pasaulē notiekošajam.
3. Pēc aptauju analīzes, var secināt, ka Latvijas sabiedrībai KSA ir nozīmīgs faktors, izvēloties uzņēmumu, no kā iegādāties produktu vai pakalpojumu.
4. Pēc LMT, Bites un Tet mājaslapu pētīšanas, var secināt, ka uzņēmumi KSA izpausmi mājaslapās attēlo dažādos līmeņos. LMT mājaslapā pieejams visplašākais informācijas daudzums, taču Tet - vismazākais.
5. Tā kā Latvijā KSA jēdziens ienāca ap 2010. gadu, skaidrs, ka uzņēmumi (LMT, Bite, Tet) ir sākotnēji pašizglītojušies par šo tēmu, kā rezultātā šie uzņēmumi jau kopš dibināšanas ir bijuši korporatīvi sociāli atbildīgi.
6. Lai arī Latvijā KSA izpausme un izpratne nav ļoti izplatīta, ir vairāki uzņēmumi, kā, piemēram, Tet, Bite un LMT, kas savā uzņēmējdarbībā ievēro KSA principus, šis fenomens turpina attīstīties un pilnveidoties Latvijas tirgū.…

Author's comment
Editor's remarks
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,98 €
Work pack Nr. 1389320
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register