Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:170014
 
Author:
Evaluation:
Published: 09.03.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 4 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Kuģniecības pārvadājumu formas    3
2.  Kravas plānošana    5
2.1.  Kas jāievēro uzņemot kravu?    5
3.  Stividoru operācijas    7
4.  Kuģi un to kravas    7
5.  Transporta un kravu kuģi    8
5.1.  Konteinerkuģis    8
5.2.  Tankkuģis    9
5.3.  Barža    12
5.4.  Balkeris    13
5.4.1.  Balkeru lādēšana un izkraušana    15
5.4.2.  Tipiska balkera izkraušana    16
5.4.3.  Balkeru lūkas    16
5.4.4.  Noturības problēmas    16
5.4.5.  Stiprības problēmas    17
5.5.  Kuģis - refrižerators    18
5.6.  Rolkeri (ro-ro)    19
5.8.  Pasažieru kuģi    21
5.8.1.  Laineris    21
5.8.2.  Prāmis    21
6.  Muitas kontrole    22
6.1.  Kravu pārbaude    22
  Izmantotā literatūra    25
Extract

Mūsdienu starptautiskajā kuģniecībā izveidojušās divas pārvadājumu organizāciju formas:
Lineārā (kuģi strādā pēc pienākšanas un atiešanas saraksta iekraušanas/izkraušanas ostās stingri noteiktās regulārās līnijās). Uz lineāriem kuģiem pārsvarā tiek pārvestas rūpniecības preces (ģenerālkravas);
Trampu (fraktēti kuģi strādā dažādos virzienos atkarībā no kravu esamības, fraktēšanas tirgus konjuktūras). Uz trampu kuģiem galvenokārt tiek pārvadātas viendabīgas masveida kravas.
Starptautiskā lineārā kuģniecība ir mūsdienu jūras kravu pārvadājumu organizācijas pamatforma. Tās nosaka kravu plūsmas stabilitāti un to atbilstošie apjomi un, salīdzinājumā ar trampu kuģniecību, ir daudz pilnīgāka jūras pārvadājumu organizācijas forma. Kā likums, lineārajā kuģniecībā piedalās tehniski vispilnīgākie, universālie, refrižeratoru, kombinētie kuģi, kā arī kuģi, kas specializējas pēc pārvadāšanas paņēmiena: konteinerkravu vedēji, kuģi ar horizontālveida iekraušanu, prāmji utt. Lineārās kuģniecības galvenās raksturīgās īpatnības:
Droša regulāra kravu nosūtītāju un kravu saņēmēju apkalpošana ar nepieciešamu kuģu kustības biežumu;
Kuģu un to kustību nostiprināšana noteiktajā virzienā un pēc agrāk norādītā ienākšanas un iziešanas saraksta iekraušanas/izkraušanas ostās, kas dod iespēju kravu nosūtītājiem nodrošināt vajadzīgās kravas uzkrāšanu nosūtīšanas ostās stingri noteiktajos termiņos;
Vienotu tarifu un kravu pārvadāšanas noteikumu piemērošana un to atbilstoši stabils raksturs, kas ļauj kravas nosūtītājam iepriekš aprēķināt transporta izmaksas preču vērtībā un garantēt sevi no straujām likmju svārstībām pasaules frakta tonnāžas trampu tirgū;
Visu izdevumu, kas saistīti ar iekraušanas/izkraušanas darbiem, iekļaušana pārvadājamo kravu tarifos, arī pēc to kvalitātes izpildījuma.
Starptautiskie lineārie pārvadājumi tiek noformēti ar konosamentu, ko jūras pārvadātājs izdod kravas nosūtītājam, nododot kravu transportēšanai pārvadātajam. Konosaments ir vissvarīgākais dokuments starptautiskajos tirdzniecības darījumos. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register