Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:464298
 
Author:
Evaluation:
Published: 03.01.2005.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 14 units
References: Used
Time period viewed: 20th century (1900 A.D. to 1999 A.D.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads   
1.  A/s “Latvijas Balzāma”, tā produkcijas raksturojums   
1.1.  A/s “Latvijas Balzāms” ekonomiskās darbības īss apskats   
1.2.  A/s “Latvijas Balzāms” iekarotie tirgi   
2.  Itālijas vides faktoru analīze   
2.1.  Itālijas makrovides faktoru analīze   
2.2.  Alkoholisko dzērienu nozīmīgums Itālijā salīdzinot ar visu dzērienu nozari   
2.4.  Lielākie alkoholisko dzērienu ražotāji Itālijā   
3.  A/s “Latvijas Balzāms” produkcijas vieta Itālijas tirgū   
3.1.  Cenu pozicionējums LB produkcijai Itālijas lielveikalos   
3.2.  Nepieciešamie reklāmas pasākumi   
3.3.  Konkurence no citu produktu puses Itālijas lielveikalos   
3.4.  Izvēlētā apgabala priekšrocības un trūkumi   
4.  Tirdzniecības nosacījumi un transportēšana   
4.1.  Transporta izvēle, maršruts   
4.2.  Savstarpējie sadarbības līgumi un dokumentācija   
5.  Preces norēķini, valūtas izvēle   
6.  Kravas apdrošināšana, riska iespējas   
Extract

Latvijas Balzāms ir lielākais alkoholisko dzērienu ražotājs Latvijā, kas jau vairāku gadu garumā ir pierādījis savu kvalitāti un līdz ar to gūst arvien lielāku popularitāti patērētāju vidū. Mūsuprāt, tik lielam uzņēmumam nepārprotami ar vietējo tirgu vien ir par maz, līdz ar mēs saskatījām lielas iespējas Latvijas Balzāma produkcijas eksportam, konkrēti uz Itālijas tirgu. Itālijas tirgus ir perspektīvs LB produkcijai gan samērā zemās cenas, gan labās kvalitātes dēļ.
Darba mērķis ir izveidot reālu eksporta plānu kādai no Latvijas precēm uz Itālijas konkrētu lielveikalu. Lai to panāktu vajag izpētīt Itālijas makrovidi, izanalizēt šo vidi ietekmējošos faktorus, tā rezultātā atklāt potenciālās tirgus iespējas Latvijas Balzama produkcijai, konkrēti, viegliem, dzirkstošiem alkoholiskiem kokteiļiem, kā arī izstrādāt argumentētus secinājumus, kas saistīti ar izvēlētas produkcijas ievešanas iespējām.
Kā pirmais un svarīgākais uzdevums mūsu izvirzītā mērķa sasniegšanai, ir pamatot izvēlētās produkcijas nozīmīgumu, īsi raksturot tā ražojošā uzņēmuma patreizējo darbību, ko vispilnīgāk var sniegt kompānijas peļņas un apgrozāmo līdzekļu apskata analīze, kā arī perspektīvu izvērtēšana nākotnē. Būtisks rādītājs ir Latvijas Balzāma jau iekaroto tirgu izpēte un piedāvātā prešu sortimenta raksturojumu, kurā tiek izmantota mārketinga metožu analīze.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,98 €
Work pack Nr. 1141263
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register