Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:762336
 
Author:
Evaluation:
Published: 27.01.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 7 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    4
1.  A/S “LATVIJAS BALZAMS” ATTĪSTĪBAS GAITA    5
2.  UZŅĒMUMA TIRGZINĪBAS vides būtība    7
2.1  Iekšējā vide    8
2.2  Mikrovide    10
2.2.1  Piegādātāji    10
2.2.2  Starpnieki    12
2.2.3  Patērētāji    13
2.2.4  Konkurenti    16
2.2.5  Kontaktauditorijas    19
2.3.  Makrovide    21
2.3.1  Ekonomiskā vide    21
2.3.2  Politiskie un tiesiskie faktori    22
2.3.3  Zinātnes un tehnikas progress    22
2.3.4  Sociālie un kultūras faktori    24
2.3.5  Apkārtējās vides faktori    25
3.  SWOT ANALĪZE    26
3.1  Priekšrocības    26
3.2  Trūkumi    27
3.3  Iespējas    27
3.4  Draudi    27
  SECINĀJUMI    29
  BIBLIOGRĀFISKAIS SARAKSTS    29
Extract

A/S „Latvijas Balzams” ir lielākais alkoholisko dzērienu ražotājs Latvijā un viens no lielākajiem nodokļu maksātājiem valstī. A/S “Latvijas balzams” ražošanas process ir starptautiski sertificēts. Uzņēmums ražo augstas kvalitātes produktus ar lielu nozīmi Latvijas sabiedriskajā dzīvē, kultūrā un ekonomikā. A/S „Latvijas Balzams” ir moderns un stabils uzņēmums ar plašām attīstības perspektīvām. Galvenā uzņēmuma darbība ir destilētu alkoholisko dzērienu, spirta un jēlspirta ražošana, alkoholisko un citu dzērienu vairumtirdzniecība un mazumtirdzniecība.
Neviens uzņēmums nedarbojas absolūti patstāvīgi, ikkatru no tiem regulē likumi un ierobežo saistības , ietekmē sabiedriskas organizācijas un valsts institūcijas, klienti un konkurenti. Visi šie aspekti veido tirgzinības vidi.
Darba mērķis ir izpētīt, novērtēt un analizēt A/S „Latvijas Balzams” pozīcijas tirgus vidē, izanalizēt draudus un iespējas tā pastāvēšanai, kā arī sniegt secinājumus.
Darbā balstoties uz mērķiem, ir izvirzīti sekojoši uzdevumi:
1.Nepieciešamo materiālu savākšana;
2.Apskatīt uzņēmuma vēsturi;
3.Veikt uzņēmuma iekšējās vides analīzi;
4.Izanalizēt tieši un netieši ietekmējošos ārējās vides faktorus;
5.Izanalizēt uzņēmuma priekšrocības un trūkumus, kā arī iespējas un draudus;
6.Atrastās literatūras apkopošana.
Darbā ir izmantota A/S " LATVIJAS BALZAMS " materiāli, publikācijas internetā. Darbs sastāv no ievada, 3 nodaļām, secinājumiem un priekšlikumiem, bibliogrāfiskā saraksta un pielikuma.



1.A/S “LATVIJAS BALZAMS” ATTĪSTĪBAS GAITA

A/S Latvijas Balzama meistarības pirmsākumi meklējami 1900. gadā, kad sāk darboties Rīgas valsts degvīna noliktava Nr. 1. I pasaules karš spirtoto dzērienu tirdzniecību uz laiku pārtrauca, bet jau Latvijas neatkarības laika sākumā spirta fabrikas darbība tika atjaunota. Tad dienā tika pildītas vidēji 25 000 – 26 000 pudeles alkohola. Pēc Rīgas pilsētas statistikas biroja ziņām Rīgas valsts spirta noliktavā 1924. gadā strādājuši 224 darbinieki.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register