Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:560374
 
Author:
Evaluation:
Published: 31.05.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 4 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Mārketinga vispārējs raksturojums    4
1.1.  Mārketinga būtība, mērķi, uzdevumi    4
1.2.  Mārketinga darbības koncepcijas    7
2.  Mārketinga sistēma    11
2.1.  Mikromārketings: sistēmas pamatelementi    11
2.2.  Makromārketings: sistēmas ārējie faktori    14
3.  Potenciālo pircēju prognoze    15
3.1.  Pircēju rīcības modeļi industriālajā tirgū    15
3.2.  Pirkšnas lēmuma pieņemšanas process    16
4.  Pirkšanas apjoma prognoze    18
4.1.  Plānošana    18
4.2.  Perspektīvā pieprasījuma vērtēšanas metodes    19
  Secinājumi    21
  Priekšlikumi    22
  Izmantotā literatūra    23
Extract

Uzņēmums SIA „Guna BSK” sniedz pakalpojumus darba aizsardzības dokumentu noformēšanā, darba aizsardzības plānu izstrādē, kā arī citu nepieciešamo formalitāšu kārtošanā un darba aizsardzības sistēmas izveidē un uzturēšanā uzņēmumos. Līdz šim katrā uzņēmumā bija nepieciešams darba aizsardzības speciālists ar atbilstošo profesionālo izglītību, bet no 2009. gada uzņēmuma darba aizsardzības speciālistam ir jābūt ar augstāko izglītību. Tā kā šo izglītību tik ātrā laika periodā nevar iegūt, uzņēmumiem ir nepieciešami pakalpojumi sniedzēji šajā jomā.
Šo tēmu izvēlējos, jo vēlējos noskaidrot, kāda pašreiz ir situācija Latvijas uzņēmumos darba aizsardzībā, līdz ar to noskaidrot cik daudzi uzņēmēji būtu gatavi maksāt speciālistiem šajā jomā, tā vietā, lai izglītotos paši vai izglītotu savus darbiniekus.
Kursa darba mērķis ir izpētīt SIA „Guna BSK” pircēju tirgu un prognozēt potenciālos pircējus un pirkšanas apjomu.
Lai sasniegtu izvirzīto mērķi, tika noteikti sekojoši uzdevumi:
veikt nelielu teorētisku mārketinga apskatu;
izzināt patreizējo uzņēmuma situāciju un izpētīt jau esošos uzņēmuma klientus;
veikt potenciālo pircēju prognozi;
prognozēt turpmāko pirkšanas apjomu.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,48 €
Work pack Nr. 1168331
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register