Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:758242
 
Evaluation:
Published: 23.05.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  A/S “Latvijas Balzams”    4
2.  A/S “Latvijas Balzams” vēsture    7
3.  Mārketinga vide    9
4.  Ražošanas tehnoloģijas    12
5.  Likumdošana    14
6.  Sabiedriskās organizācijas    15
7.  Konkurenti    16
8.  Patērētāji    17
9.  Starptautiskās attiecības    18
10.  SVID analīze    19
  Secinājumi    20
  Priekšlikumi    21
  Izmantotā literatūra    22
Extract

Veiksmīga uzņēmējdarbībs nodrošināšanai un attīstībai viena no valdība prioritātēm ir labvēlīgas vides nodrošināšana. Uzņēmmējdarbības attīstība valstī tiek veicināta, veidojot viandanbīgu, uzņēmējdarbību veicinošu likumdošanu, kas harmonizē ar ES likumdošanu, stimulējot mazo un vidējo uzņēmumu darbību. Galvenie sarežģījumi uzņēmējdarbības attīstībai rodas dēļ nepietiekamām zināšanām, zemā Latvijas uzņēmumu konkurētspēja, nepietiekoši finansu resursi uzņēmējdarbības attīstībai, nodokļu sistēma un administrāšana, lielas izmaksas kvalitātes sistēmu un standartu ieviešanai, likumdošanas nesakārtotība un birokrātijas šķēršļi. Latvijā strauji attīstās dažādu raksturu un lielumu uzņēmējdarbība. Vēl nesenā pārejas periodā, aptuveni pirms desmit gadiem, uzņ]emējdarbība notika bez jebkādiem pētījumiem, jo cilvēks, kurš mēģināja organizēt savu uzņēmējdarbību, un kuram būtu attiecīgā ekonomiskā izglītība vai priekšstats par to, kā pareizi organizēt uzņēmējdarbību, lai uzņēmums veiksmīgi darbotos un attīstītos, bija retums. Tāpēc bieži dzirdami stāsti par cilvēkiem, kuri zaudējuši visu, mēģinot uzsākt uzņēmējdarbību.
Šodienas modernais cilvēks ir kļuvis gudrāks, izglītotāks, jo straujā attīstība un dzīves līmenis liek sekot līdzi visam jaunajam, jo, pretējā gadījumā cietīsi neveiksmi. Arī latvijas topošie un esošie uzņēmēji ir sapratuši, ka veiksmīga uzņēmuma darbība ir atkarīga no daudziem faktoriem, kas veido uzņēmuma vidi. Tāpēc svarīgi ir izpētīt šo vidi pirms uzsākt uzņēmējdarbību, tāpat arī ik brīdi jāseko līdzi izmaiņām.
Kursa darba mērķis ir izpētīt uzņēmumu, kas ir lielākais alkoholisko dzēriena ražotājs Latvijā, A/S “Latvijas Balzams”:
Uzņēmuma mārketinga vide;
Atspoguļot uzņēmuma darbība ar SVID matricas palīdzību;
Izteikt secinājumus un priekšlikumus;
Kā arī parādīt īsu uzņēmuma darbības vēstures aprakstu, uzņēmuma darbības jomu šodien, piedāvāto preču aprakstu, kā arī mērķauditoriju.
Kursa darba izstrādē tika izmantoti materiāli no literatūras par mārketingu, meklēta informācija Internetā, no sekundāriem avotiem, kā arī izmantoti personīgie mācību lekciju pieraksti par mārketingu, tirgzinībām un uzņēmējdarbības pamatiem.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register