Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:367586
 
Evaluation:
Published: 13.09.2021.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 16 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
1.  KRAVAS PĀRVADĀJUMI, TĀ LOMA PASAULES EKONOMIKĀ    5
1.1.  Kravas pārvadājumu veidi    5
1.2.  Loģistikas darbības rādītāji    7
1.3.  Starptautisko pārvadājumu pamatprincipi    8
2.  PAŠIZMAKSU NOZĪME LOĢISTIKĀ    14
2.1.  Pašizmaksu novērtēšanas metodes    17
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    25
  IZMANTOTO AVOTU UN LITERATŪRAS SARAKSTS    27
Extract

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Identificējot pašizmaksas, veicot to analīzi un izstrādājot to mazināšanas pasākumus, izdarīti sekojoši secinājumi:
1. Eksistē plašs pašizmaksu vadīšanās literatūras klāsts un pastāv daudz dažādas pašizmaksu novērtēšanas metodes. Bet literatūras, kas ir saistīta tieši ar pašizmaksu pārvaldi loģistikas uzņēmumos, ir salīdzinoši nedaudz. Lielākais akcents ir uz pašizmaksu vadību kopumā.
2. Ar loģistika nozares uzņēmumiem saistītie pašizmaksas pārsvarā nav klasificēti un nav izpētīti līdz galam. Ir ļoti maz literatūras ar priekšlikumiem loģistikas uzņēmuma darbībai un iespējamo saistīto pašizmaksu vadību.
3. Pašizmaksu tieša ietekme var būt vērsta uz jaunu transportēšanas koridoru izveidošanu ārpus darbības zonas un transportēšanas nozares darbības sašaurināšanas dažādu produkcijas veidu ievešanas aizlieguma dēļ, līdz tās pilnai tirgus daļas pazaudēšanai.
4. Klientu maksājumu neīstenošana, pirms pasūtījuma pieņemšanas, noteikti jāpārbauda klienta maksāšanas vēsture. Ja tas ir jauns klients, viņam jāveic priekšapmaksa vai samainīt Incoiterma, jeb maksāšanas nosacījumus. Svarīgi savlaicīgi atgādināt klientiem par savu uzņēmumu, savlaicīgi apjautāties par plānotiem sūtījumiem un noskaidrot papildus prasības no klienta puses. Kā arī var veikt tikšanos ar klientiem, apsveikt svētkos un uzaicināt uz pasākumiem.
5. Pasūtījuma forma var būt loģistikas uzņēmumā aizpildīta pasūtījuma veidlapa, klienta vai sadarbības partnera aizpildīta veidlapa vai brīvā e-pastā formā. Pasūtījuma līguma fiksēšana rakstveida formā savai darbībai. Papildus pasākums, kuru jāievieš uzņēmuma darbībā ir, operatīva maršruta koordinēšana, tāpēc ka tam piemīt liela ietekme uz ar koordinēšanu saistīto risku mazināšanu.
6. Ārpuskārtas klientiem neatteikt kravas pārvadājumu vai kravas apjoma palielināšanu, tas palīdzēs izveidot vienmērīgo pārvadājamo kravas apjomu, kā arī uzlabos attiecības ar klientiem un veicinās to piesaistīšanu.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register