Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:275802
 
Author:
Evaluation:
Published: 07.12.2005.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 4 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija    1
  The summary    2
  Priekšvārds    3
  Kas ir noliktava    4
2.  PAKALPOJUMI    7
2.1  Dokumentācijas aizpildīšana    7
2.2  Muitas formalitāšu nokārtošana    8
2.3  Dzelzceļš    8
2.4  Ostas    8
3.  PĀRKRAUŠANAS TEHNOLOĢISKAIS PROCESS    9
  Kravas iekraušanas-izkraušanas shēma    12
4.  Muitas noliktavas un to veidi    13
5.  BEZ dibināšanas mērķi    13
  Baltijas kartes    15
6.  Kādas BEZ ir Latvijā    15
8.  Muitas procedūru veidi    20
9.  Preču muitas statuss    21
10.  Uzglabāšana muitas noliktava    22
11.  Tranzīts    24
12.  Terminu skaidrojums    26
13.  Muitas noliktavas atvēršana    29
14.  Noformējot dokumentus un novietojot preces muitas noliktavā    30
15.  Preču uzglabāšana muitas noliktavā    31
16.  Preču izvešana no muitas noliktavas    33
17.  Instrukcija Muitas Noliktavas Turētājam    34
17.1  Vispārīgie noteikumi    34
18.  Preču un citu priekšmetu novietošana    36
19.  Norēķini ar budžetu    37
  Secinājumi un priekšlikumi    39
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    40
Extract

Sāksim ar to, ka visām precēm lielā apjomā jābūt uzglabātām speciālā vietā. šo vietu sauc par noliktavu. Jau senos laikos tika veidotas vietas glabāšanai. Tas varēja būt vienkāršs jumts, kas jau pasargāja produkciju no lietus un tiešiem saules stariem – viss saglabājās ilgāk. Bet daba ir kaprīza un cilvēks arī. Noliktavas, kas pasargāja no lietus, saules un vēja ātri sabruka un cilvēki sāka apzagt vienkāršās glabātuves. Cilvēki sāka nopietni domāt par glabātuves būvi. Tika celtas izturīgākas, augstākas un lielākas glabātuves sargāja cilvēki. Protams, viss bija atkarīgs no tā, ko glabāja.
Ar robežu ieviešanu un transporta pārvadājumu attīstību, kad tiek ražotas jaudīgas automašīnas, kuras var pārvadāt vairākas tonnas smagu kravu, kļuva nepieciešams izveidot muitas noliktavas. šādas noliktavas var izmantot kā pagaidu tranzīta vietas, kā arī vietas pastāvīgai kravas uzkrāšanai un kravas sadali. Nu protams, ir jābūt speciāliem muitas atvieglojumiem lai būtu izdevīgi preci ievest un izvest.
Noliktava – visām precēm, piem., latviešu izcelsmes, jābūt nomaksātam PVN.
Muitas noliktava – ne Latvijā ražotai precei, ne ārzemju precei nodokļi netiek maksāti, taču noliktavas īpašniekam jāmaksā valsts noliktavas nodevas. Protams, var tikt, ka muitas noliktavā var glabāt visu, ja jums ir nauda, lai samaksātu nodevas par vienu vai otru preci. Pie., firma “Solo L”, kuras īpašumā ir muitas noliktava, nedrīkst uzglabāt cigaretes un alkoholiskos dzērienus, jo firmai nav vajadzīgās atļaujas.
Ar transporta pārvadājumu attīstību Latvijā, kļuva nepieciešams izveidot muitas noliktavas. Tā kā Latvija atrodas Baltijas jūras krastos(ostas pilsētas Liepāja, Rīga, Ventspils) un tā atzīta par tranzīta valsti, valsts lielu uzmanību velta transporta pārvadājumiem.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register