Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:360651
 
Author:
Evaluation:
Published: 22.11.2004.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Kas ir kredīts?    4
2.  Patērētāja kreditēšana    4
2.1.  Kas ir līzings?    5
2.2.  Kā izvēlēties piemērotāko līzinga piedāvājumu?    6
2.3.  Gada procentu likme    6
2.4.  Apdrošināšana un līzinga devēja speciālie nosacījumi    8
2.5.  Līzinga termiņš un sākotnējās iemaksas apmērs    8
2.6.  Nosacījumi, kuri jāievēro, slēdzot patērētāju kreditēšanas līgumu    9
3.  Kas ir hipotēku kredīts?    11
3.1.  Kādiem mērķiem var izmantot hipotēku kredītu?    11
3.2.  Kas ir kredīta procentu likme?    12
4.  Kas ir overdrafts?    13
5.  Kas ir faktorings?    13
5.1.  Kāpēc faktorings ir izdevīgs?    14
5.2.  Kam faktorings ir izdevīgs?    15
5.3.  Kā darbojas faktorings?    15
5.4.  Kas ir starptautiskais faktorings?    16
  Secinājumi    17
  Literatūras avoti    18
Extract

Referāta „Kredīta būtība un nepieciešamība” mērķis – aprakstīt kredīta būtību, parādīt kādi ir kreditēšanas veidi gan fiziskām personām, gan juridiskām personām. Kā arī parādīt visas nianses, kuri ir saistīti ar kredīta saņemšanu.
Darbā arī ir minēti konkrēti dati par procentu likmēm dažādiem kredīta veidiem.
Lai labāk būtu saprotams kā darbojas kreditēšanas sistēma, referātā tiek doti piemēri ar aprēķiniem.
Kredīts – tas ir aizdevums ar konkrētiem norunātiem nosacījumiem, ko izsniedz uz noteiktu termiņu. Banka vai cita iestāde, kurai ir tiesības uz kreditēšanu Latvijā, aizdod naudu saviem klientiem konkrētiem nospraustiem mērķiem. Klients, noteiktā termiņā un bankas noteiktā kārtībā atgriež doto naudas summu, maksājot bankai atlīdzinājumu procentu formā. Tiesības uz kredīta piešķiršanu (kā arī pirkuma noformēšana līzingā) piemīt juridiskām personām, Latvijas pilsoņiem, pastāvīgie Latvijas iedzīvotāji un ārzemnieki, kuriem ir atļauja uz pastāvīgo uzturēšanos un darbu Latvijā, kā arī pastāvīgu, kontrolējamu ienākumu.
2. Patērētāja kreditēšana
Ikviens patērētājs labprāt iegādātos jaunu automašīnu, dzīvokli, dzīvokļa iekārtu vai sadzīves tehniku. Piesātinātajā preču tirgū pārdevēji, izmantojot dažādus mārketinga paņēmienus, cenšas piesaistīt patērētāju uzmanību savām precēm. Patērētāji bieži vien, bet it īpaši, ja nepieciešams iegādāties dārgākas preces, izvēlas pārdevēju, kurš piedāvā ne tikai kvalitatīvas preces, bet arī iespēju iegādāties preces, maksājot par tām nevis uzreiz, bet gan pakāpeniski un pa daļām. Pārdevēju rīcībā parasti nav brīvu līdzekļu, lai varētu šādi kreditēt patērētājus. Patērētāju kreditēšanu pārdevēji galvenokārt var veikt tikai uz preces piegādātāja dotās pēcapmaksas rēķina, t.i., kad pārdevējs par saņemto preci ar piegādātāju norēķinās pēc kāda laika. Piegādātāja dotais norēķināšanās laiks (noteiktais preces pēcapmaksas termiņš) bieži vien nepārsniedz trīsdesmit dienas. Patērētājam šāds termiņš nav pietiekams, lai norēķinātos ar pārdevēju par dārgāku pirkumu. Tādēļ gandrīz visi pārdevēji, kas piedāvā patērētājam dažādas preces "uz kredīta", sadarbojas ar finansu partneri, kurš patērētājam var piešķirt kredītu. Pārdevēja finansu partneri ir bankas vai līzinga kompānijas, sabiedrības vai grupas.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,98 €
Work pack Nr. 1216473
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register