-
Krievu roks
Nr. | Chapter | Page. |
1. | Ievads | 1 |
2. | Krievu roka vēsture | 2 |
3. | Krievu roka dzejas īpašības | 3 |
4. | Krievu roka skolas | 5 |
4.1. | Borisa Gribeņšikova skola | 5 |
4.2. | Andreja Makareviča skola | |
4.3. | Ielu roka skola | |
4.4. | Intelektuāla roka skola | |
4.5. | Vienkārša cilvēka skola | |
4.6. | Patriotiskā roka skola | 10 |
5. | Dzīves un nāves tēmas krievu roka dzejā | 10 |
6. | Mīlestības tēma krievu roka dzejā | 11 |
7. | Grupu vēsture | 13 |
7.1. | Grupas “Splin” vēsture | 13 |
7.2. | Grupas “Splin” diskogrāfija | |
7.3. | Grupas “Kino” vēsture | |
7.4. | Grupas “Kino” diskogrāfija | 20 |
8. | Anotācija | 20 |
9. | Izmantota literatūra | 21 |
Мой друг музыкант знает массу забавных вещей,
Мой друг музыкант не похож на обычных людей.
Он строит аккорд из того, что он видит вокруг,
И он говорит, что это божественный звук.
Б. Гребенщиков.
Krievu roks ir patstāvigs mūzikas stils, kas sākumā ir ietekmējes no ārzemju rok grupam, bet pēc neilga laika ir kļūvis par neatkarīgu mūzikas stilu, kas nav līdzīgs citiem rok stiliem.
Šī darba mērķis ir analizēt un pierādīt to, ka krievu rokā pirmajā vietā ir dzeja un tikai pēc tam mūzika, jo ar dzeja palīdzību autors izsāka savus pārdzīvojumus un uzskatus. Sakarā ar to ka krievu roks ir radies stingras cenzūras laikā, dzeja kļūva telainaka un saražģitāka, jo tekstus sāka šifrēt, izmantojot simbolus. Cilvēki, kuri nezin simbolus diez vai sapratīs tekst jēgu, tāpēc viena nodaļa, šajā darbā, ir veltīta krievu roka simbolikai.
Krievu rokā ir arī savi nodalījum, jeb skolas. Grupas var sagrupēt pēc skolam, analizējot to dzeju un meklējot kopējas iezīmes, pārsvara tas ir dzejas tēmas un mērķi. Skolas ietekmējas viena no otras, tā izveidojot jaunas un neatkarīgas skolas.
Neatkarīgi no skolam mūžīgas tēmas, kuras tiek pieminētas diezgan bieži, ir dzīves, nāves un mīlestības tēmas, tāpēc tas tik izskatītas atseviški, analizējot dažādu skolu pārstāvju dzeju.
Krievu roks ir dziļi iesākņojes krievu kultūrā, un to var izsecināt izskatot dažādu paaudžu rok grupu vēsturi, kuras bija, ir un būs populāras tieši krievu valoda runājošo cilvēku vidū.
Precīzi nevar nosaukt datumu ,kad ir radies krievu ,tolaik Padomju, rok-n-rols, visdrīzāk tā vēsture sākās ar pirmo vokal instrumentālo ansambļu rašanos 60-to gadu vidū.To laiku dzejas tekstus mēs nevaram analizēt ,jo pirmie VIA vairāk centas nodarboties ar “Bitls” vai citu pazistamo ārzemju grupu kopēšanu.Tieši 70-to gadu beigās ir laiks ,kad sāka parādīties patstāvīgs mūzikas stils ,kas nebija atkārīgs no citiem mūzikas stiliem.Sākumā tikai notiektas aprindās kļūva zināmas tādas grupas kā “Аквариум” ,“Машина времени”un “Воскресенья”,bet pēc neilga laika šo grupu popularitāti atzina jau visā valstī. Vēlāk visās lielākajās pilsētās parādijās rok-klubi, un rok grupu kļuva aizvien vairāk.
Pamāzam pagrīdes ,biežāk antipadomju roku ,saka atzīt arī valdība ,īpaši tas kļuva manāms ar peristroikas sākumu 1986.- 87.
Gadā, kad mazām partijam izlaida pazistāmako rok grupu plates, tas bija negaidīti ,bet tika atzīta augsta autoru profesionalitāte, īpaši tika atzimāts grupas “Аквариум” līderis Boris Gribenšikovs, kuru nosauca par A.Voznisenski, talantīgo poētu, kura teksti tieši atbilda visparatzītiem dzejas līkumiem.…
Darbā tiek analizēta un pētīta krievu roka dzeja. Arī tiek izskatīts dzejas simbolisms un krievu roka skolas,darbā ir arī grupu "KINO" un "Splin" vēsture. Šī darba mērķis bija izpētīt un pieradīt to, ka krievu roks ir neatkarīgs mūzikas stils un to ka sīs stils ir dziļi iesakņojes krievu kulturā un ne tikai. Atzīme par darbu 9 balles. Šīs darbs sava veida ir unikāls, jo diez vai jūs atradīsiet darbu par šo tēmu LATVIEŠU valodā.
- Franču kino vēsture
- Indiešu kino
- Krievu roks
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Norvēģu, krievu mūzika un komponisti
Research Papers for secondary school3
-
Krievu mākslinieki
Research Papers for secondary school4
-
Iļja Repins - izcilais krievu gleznotājs
Research Papers for secondary school22
Evaluated! -
Vlasovieši
Research Papers for secondary school7
-
Krievu mūzika 19.gadsimtā
Research Papers for secondary school6