Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:593051
 
Evaluation:
Published: 24.01.2012.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 29 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
1.  STRATĒĢIJA    4
1.1.  Stratēģijas definējums    4
1.2.  Faktoru ietekme uz stratēģijas veidošanas procesu    5
2.  STRATĒĢIJAS TIPI UN VEIDI ATKARĪBA NO PRODUKTA DZĪVES CIKLA STADIJAS    11
2.1.  Viesmīlības produkta dzīves cikla stadijas    11
2.2.  Pēc M. Portera stratēģijas tipi    12
2.3.  Hofera/ Šendela stratēģijas tipi    13
2.4.  Stratēģijas veidi    14
3.  ORGANIZĀCIJAS DARBĪBU IETEKMĒJOŠIE RISKI    15
4.  KRĪZES PĀRVARĒŠANAS STRATĒĢIJU PIELIETOJUMS VIESMĪLĪBAS NOZARĒ    17
4.1.  Kopīgo izmaksu samazināšana    18
4.2.  Pieprasījuma stimulēšana    18
4.3.  Viesmīlības uzņēmuma tirgu palielināšana vai samazināšana    20
4.4.  Konkurētspējas paaugstināšana    21
4.5.  Viesmīlības produkta kvalitātes uzlabošana un to virzīšanu    22
  SECINĀJUMI    25
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA UN INFORMĀCIJAS AVOTI    26
Extract

Izstrādājot biznesa līmeņa stratēģiju, ir jāņem vērā tādi faktori kā:
• produkts, kas apmierina klienta vajadzības;
• tirgus, kurā šīs produkts tiek pārdots;
• atšķirīgās prasmes, ar kuru palīdzību organizācija nodrošina pircēju vēlmju apmierināšanu.
Pastāv ļoti daudz faktoru, kas ietekmē uzņēmuma stratēģijas veidošanu, attīstīšanu un realizēšanu. Tas nozīme, ka uzņēmumām visu laiku jāmēģinā izpētīt šie faktori. Tas dod papildus informāciju par notiekošo tirgū un konkurenci.
Šo faktoru savstarpējai mijiedarbībai ir savdabīgs raksturs. Katram uzņēmumam un nozarei, tā mijiedarbība notiek atšķīrīgi, kā arī tai piemīt spēja laika gaitā mainīties. Faktori, kas nosaka stratēģiju, ļoti būtiski atšķirās viens no otra. Tas nozīme, ka var redzēt, ka pastāv līdzīgas stratēģijas izvēles, bet situācijas, kurām būs piemērota stratēģija, būs pavisam atšķīrīgas. Lai varētu novērtēt situāciju un izvēlēties piemērotāko stratēģiju, nepieciešams pievērst uzmanību iekšējiem un ārējiem faktoriem. Tos iespējams aplūkot 1. un 2. pielikumā.
Pie ārējiem faktoriem pieder:
sociālie un kultūras - iedzīvotāju sociālā piederība, kultūras līmenis;
demogrāfiskie - iedzīvotāju skaita pieaugums vai arī samazinājums;
politiskie - valsts ārējā politika, attiecības ar citām valstīm, ekonomiskā un
politiskā situācija pasaulē;
tehnoloģiskie — jaunu ražošanas un sakaru tehnoloģiju attīstība, zinātnes un tehnikas attīstība;
globālizācija – resursu pieejamība, apkārtēja vide;
tiesiskie — šie faktori ietver mijiedarbību starp uzņēmumu un valdību vai likumdevējiem; likumdošana, nodokļu politika;
ekonomiskie – inflācija, krīzes ietekme (Caune J., 2004, Caune J., Dzedons A.,2000, (Greivuls J., 2010).…

Author's comment
Editor's remarks
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register