Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:896066
Author:
Evaluation:
Published: 22.04.2004.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 15 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Mācību metožu klasifikācija    5
1.1.  Pēc didaktiskajiem uzdevumiem    5
1.2.  Pēc zināšanu avotiem    5
1.3.  Pēc skolēnu izziņas darbības organizēšanas paņēmienu organizēšanas    6
2.  Interaktīvo un tradicionālo mācību metožu salīdzinājums    9
3.  Ekonomikas pamatu stundās pielietojamās mācību metodes    11
3.1.  Lekcija    11
3.2.  Radošais seminārs    12
3.3.  Domu karte    13
3.4.  Mācību metode spēles    15
3.5.  Mācību metode dialogi    16
3.5.  Projekta darbs    17
3.6.  Prāta vētra    19
4.  Anketēšanas rezultātu apkopojums    21
  Nobeigums    24
  Literatūra un avoti    25
Extract

Pēdējo gadu laikā pedagogi ir gājuši garu ceļu, lai atrastu un izkoptu mūsu apstākļiem vispiemērotākās mācību metodes. Lai atrastu šīs labākās mācību metodes ir jāatbild uz diviem jautājumiem – ko mācīt un kā mācīt? [10;67]
Vai pedagoga uzdevums ir tikai asināt skolēna prātu un celt viņa intelektu, dodot viņiem visas jaunākās atziņas no jaunākajiem zinātnes sasniegumiem, kuri daļēji tiek pārstāvēti dažos mācību priekšmetos. Dzīves prakse un pieredze rāda, ka ne jau tie skolēni, daudzos gadījumos, kas ir mācījušies ar labiem panākumiem skolā, ir tie kas sasniedz kaut ko dzīvē un tiek pie atzīstamiem panākumiem.
Skolotāja morāls pienākums ir sagatavot katru skolēnu dzīves straujajiem mainīgajiem apstākļiem.
Pētījumā tiek izmantotas L. Žukova, V. Zelmeņa, I. M. Rubanas atziņas un teorijas.
Pētījuma priekšmets: mācību metodes
Pētījuma objekts: ekonomikas pamatu mācību priekšmets
Pētījuma mērķis: izpētīt un izanalizēt mācību metožu pielietojumu ekonomikas pamatu stundās pamatskolā.
Hipotēze: pareiza un efektīva mācību metožu pielietošana veicinās skolēnu prasmes un iemaņas attiecīgā mācību priekšmetā un veicinās to izmantošanu praktiskā dzīvē.
Pētījuma uzdevumi:
1.izpētīt literatūru par pētāmo problēmu;
2.izanalizēt literatūru par pētāmo problēmu;
3.apkopot un aprakstīt iegūto informāciju;
4.veikt pētījumu un apkopot iegūtos rezultātus.
Pētnieciskās metodes:
1)literatūras analīze, sistematizēšana;
2)pētījuma veikšana un rezultātu apkopošana.
Pētījuma bāze: pedagoģiska rakstura literatūra;
Darbs sastāv no ievada, četriem plāna punktiem un deviņiem apakšpunktiem, nobeiguma, pielikuma.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,98 €
Work pack Nr. 1222496
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register