Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

DiscountGreat deal: today with a discount!

Regular price:
4,49
You save:
0,67 (15%)
Discounted price*:
3,82
Purchase
Add to Wish List
ID number:584963
Author:
Evaluation:
Published: 25.07.2016.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 16 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija    2
  Abstract    3
  Saturs    4
  Ievads    5
1.  Kubisms    7
1.1.  Kubisma vēsture pasaulē    7
1.2.  Kubisma vēsture Latvijā    9
2.  Kubisma posmi    10
2.1.  Sintētiskais kubisms    10
2.2.  Analītiskais kubisms    11
3.  Pikaso daiļrade    12
4.  Kubismu izpausmes Latvijā    13
4.1.  Vilis Ozols    13
4.2.  Dace Paeglīte    15
4.3.  Antra Ivdra    16
4.4.  Leonīds Baulins    18
5.  Romāns Suta    20
6.  Par Sandi Melnalksni    22
  Ankešu datu analīze    24
  Secinājumi    25
  Izmantotā literatūra    27
  Pielikums    29
  Bildes no "Aleksandra Beļcova un Romans Suts" muzeja    32
  Aptaujas datu analīze    33
Extract

Secinājumi
1. Jebkura persona var zīmēt šajā mākslas veidā. Bērnībā katrs ir zīmējis kubismā, piemēram, četrstūrainus koka stumbrus, trīsstūrainas egles vai priedes.
2. Daudzi mākslinieki, lai palielinātu savu popularitāti, izmēģina unikālas mākslas veidus, kuri ir neredzēti. Daudzi mākslinieki šādā veidā tika zināmi visā pasaulē. Un Pikaso bija viens no tiem.
3. Pirmajā pasaules kara laikā ļoti daudzi mākslinieki aizrāvās ar jauno mākslas veidu – kubismu. Daudzi mākslas veidi paliek populārs tad, kad jau citviet tas ir palicis nemoderns.
4. Autors secina, ka kubismam ir divi lielie posmi, bet zem sintētiskā un analītiskā kubismā ir vēl daudzi citi mazi posmi, kurā atklājas jaunas nianses.
5. Autors spriež, ka sintētiskais kubisms ir vieglāks nekā analītiskais. Bet autors secina, ka sintētisko kubismu laika posmā izveidojusies kolāža, kā arī secina, ka Pikaso daudz zīmēja kluso dabu.
6. Autors secina, ka analītiskais kubisma posms ir vissarežģītākais, kurā ir sīkas detaļas un nav tik izteiktas krāsu gammas. Kā arī autors secina, ka ļoti pamanāmas atšķirības ir starp analītisko un sintētisko kubisma posmu.
7. Bet autors, apstaigājot Rīgas apkaimi un Jūrmalas iels, secina, ka 21.gadsimtā nav daudzu mākslieku, kuri savu mākslas veidu izvēlās tieši kubismu. Autors apskatīja Latvijas Mākslas muzeju, Jūrmalas pilsētas muzeju un Vecrīgas galerijas.
8. Autors secina, ka kubisma iesācēji Latvijā varētu būt tieši Romans Suta un Aleksandra Beļcova. Autors vēlējās arī padalīties ar šo abu mākslinieku bildēm pielikumā. Kā arī autors ļoti daudz ko uzzināja no muzeja kasieres, kas palīdzēja autoram pēc iespējas vairāk iegūt informāciju.
9. Autors secina, ka V. Ozola mākslas darbi ir daudz saskatāmāki un saprotamāki nekā Pablo Pikaso darbos. Kā arī krāsu gammas Pablo Pikaso darbos ir daudz spilgtākas nekā V.Ozola. Piemēram, Pablo Pikaso darbos izmanto dzeltanās, orandžās un violetās krāsas, kas paspilgtina, bet V. Ozols vairāk izmanto brūnos, pelēkos un baltos toņus
10. Autoram liekas, ka Daces Eglītes darbos, piemēram „Nostaļgija”, ir saskatāma liela līdzība P.Pikaso darbiem. Piemēram, D.Eglītes mākslas darbā „Nostaļģija” ir ļoti redzami trīsstūrveida detaļas, itīpaši fons. Bet P.Pikaso savos darbos izmato dzīvīgākas krāsas nekā D.Eglīte (tikai baltos toņus).

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register