Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:463576
 
Author:
Evaluation:
Published: 10.11.2004.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Paaugstinoties iedzīvotāju izglītības līmenim un labklājības līmenim, „mākslas lietotāju” loks strauji paplašinājās. Tomēr grāmatas, skaņdarbi, kinofilmas un tēlotājas mākslas darbi, kas apmierināja masveida pieprasījumu, lielākoties neizcēlās ar augstu māksliniecisku kvalitāti. Plašā publika nebija sevišķi izvēlīga. Tai labāk gāja pie sirds vienkārši un saprotami darbi, vienkārši žanri; tā no mākslas gaidīja pirmām kārtām izklaidi un nebija gatava uztvert satura ziņā sarežģītus un formas ziņā neparastus darbus.
Nopietna, profesionālā māksla attālinājās no masu publikas un kļuva elitāra.
Gadsimta sākumā mākslā atspoguļojās laikmetam raksturīgā krīzes izjūta. Tolaik radās daudz jaunu strāvojumu un grupējumu. Ikkatrs jaunais virziens sevi pasludināja par „nākotnes mākslu”, lai gan parasti to uzplaukumu periods bija pavisam neilgs.
Akūts kļuva jautājums par attieksmi pret māksliniecisko tradīciju. XIX gs. Mākslas centrā lielākoties bija cilvēka personība – varoņa iekšējā pasaule, viņa pārdzīvojumi. Visspilgtāk interese par personību izpaudās romantismā, bet centrēšanās uz cilvēku bija raksturīga arī reālismam.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −3,98 €
Work pack Nr. 1203414
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register