Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:453579
 
Author:
Evaluation:
Published: 27.02.2018.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 7 units
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Kuģniecības uzņēmumi    4
1.1.  SIA „Liepājas kuģu būves rūpnīca”    4
1.2.  A/S „Tosmares kuģu remonta rūpnīca”    4
1.3.  A/S „Latvijas kuģniecība”    5
2.  Latvijas lielākās ostas    9
2.1.  Ventspils osta    9
2.2.  Liepājas osta    9
2.3.  Rīgas osta    10
  Secinājumi    12
  Bibliogrāfiskais saraksts    13
  Aprēķināt ekonomisko rādītāju    14
Extract

Ir pabeigti zemteces komunikāciju tuneļa projektēšanas darbi, kas ļaus padziļināt kuģošanas kanāla dziļumu līdz 14 m praktiski lielākajā ostas akvatorijas daļā. Laikā līdz 2010 gadam Rīgas ostas attīstībā ir paredzēts ieguldīt vairāk nekā 100 milj. Latu, tie tiks izmantoti ostas padziļināšanai, esošo piestātņu rekonstrukcijai, jaunu piestātņu būvei. Jau šobrīd Irbes jūras šaurumā un Rīgas ostā var ienākt Panamax tipa kuģi ar kravnesību virs 50 tūkst. Tonnām. Rīgas osta ir atvērta cauru gadu , jo ziemas navigācijas periodā kuģošanu sarežģītos apstākļos garantē ledlauzis.
Rīgas ostas pārvalde , kā arī vairākums Baltijas jūras ostu, ir IAPH, ESPO un BPO locekle. Ņemot vērā globālo jūras kravu pārvadājumu pieauguma tendences un Rīgas ostas ģeogrāfisko novietojumu Baltijas reģionā, daudzi starptautiski eksperti atzinuši milzīgo attīstības potenciālu, kas saistīts ar pašreiz brīvo ostas teritorijai pieguļošo platību optimizēšanu, kas ļautu veidot jaunus kravas sadales un apstrādes laukumus un ievērojami palielināt Rīgas ostas konkurētspēju.

SECINĀJUMI
Ostas ir nozīmīga valsts tranzītsistēmas sastāvdaļa. Lielākajās ostās nodarbojās galvenokārt ar tranzītkravu pārkraušanu. Tranzītkravu plūsmas nozīmīgākais virziens ir no bijušām Padomju valstīm uz Rietumiem.
Lai palielinātu ostas konkurētspēju, Ventspils osta darbojas brīvostas režīmā. Liepājas osta ir iekļauta Liepājas speciālajā ekonomiskajā zonā. Astoņām mazajām ostām ir vietēja nozīme. To īpatsvars kopējā kravu apgrozījumā Latvijā ir apmēram 1,5% , taču tās turpina veiksmīgi attīstīties. To galvenie darbības virzieni ir kokmateriālu nosūtīšana, kā arī zivju un zivju produktu saņemšana. Mazajām ostām ir labas perspektīvas kļūt arī par jahtu tūrisma ostām.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register