Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:218969
 
Author:
Evaluation:
Published: 20.01.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 12 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    2
  Īsumā par reklāmu    3
  Kultūras ietekmes faktori patērētāju uzvedība    4
  Kultūras faktors reklāmas veidošanā    7
  Secinājumi    10
  Izmantotās informācijas avotu saraksts    11
Extract

Mārketinga mērķis ir apmierināt patērētāju vajadzības un pieprasījumu. Tāpēc ir jāizpēta pircēju uzvedība tirgū, un šīs rīcības ietekmējošie faktori, piemēram, personiskie, sociālie un kultūras faktori. Taču saprast patērētāju uzvedību – saprašanos un vadīšanas prasmes – nav tik vienkārši, jo šī uzvedība ir ļoti sarežģīta. Pircējs ne vienmēr apzinās savas vajadzības un pirkuma motivējumu, viņš var pārdomāt un pēdējā brīdī pieņemt citu lēmumu.
Senāk, kad tirgus bija samērā vāji attīstīts, ražotāji varēja prognozēt pircēju rīcību, pamatojoties uz savu ikdienas pieredzi. Līdz ar tirdzniecības uzņēmumu skaita palielināšanos un specifisku tirgus rašanos, mārketinga lēmumu pieņemšana vairs nav atkarīga no tiešajiem kontaktiem ar pircējiem. Pircēju uzvedības izpētes nozīme ir pieaugusi.
Katru produkta ražotāju interesē, kā pircējs reaģē uz tiem daudzajiem iepirkšanās rosinātājiem, ar kādiem viņš saskaras tirgū – produktu sortiments, cena un, protams, reklāma. Kā arī katra produkta ražotāju interesē, kā pircējs konkrētā kultūras vidē reaģēs tieši uz starptautisko reklāmu.
Darba mērķis ir aplūkot kādi kultūras faktori ietekmē patērētāju uzvedību un kā tas tiek ievērots reklāmas darbības organizēšanā.
Par darba avotiem kalpoja vispārējā un speciālā literatūra, kā arī pieejamie informācijas resursi globālajā tīmeklī.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,48 €
Work pack Nr. 1130539
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register