Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:634591
 
Author:
Evaluation:
Published: 14.07.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 10 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Pircēju rīcības faktori (teorētiskais pamatojums)    5
1.1.  Ekonomiskie faktori    5
1.2.  Sociālie faktori    6
1.3.  Kultūras faktori    9
1.4.  Personiskie faktori    10
1.5.  Psiholoģiskie faktori    15
2.  Pircēju rīcības faktoru analīze Latvijas tirgū    21
2.1.  Ekonomisko faktoru analīze    21
2.2.  Sociālo faktoru analīze    23
2.3.  Kultūras faktoru analīze    24
2.4.  Personisko faktoru analīze    27
2.5.  Psiholoģisko faktoru analīze    29
3.  Pircēju rīcības faktoru analīze Latvijas apsardzes pakalpojumu tirgū    30
3.1.  Ekonomisko faktoru analīze    31
3.2.  Sociālo faktoru analīze    32
3.3.  Kultūras faktoru analīze    33
3.4.  Personisko faktoru analīze    34
3.5.  Psiholoģisko faktoru analīze    35
  Secinājumi un priekšlikumi    43
  Izmantotā literatūras un avotu saraksts    44
Extract

Šī darba tēma ir pircēju rīcības faktori. Pirmā nodaļa ir veltīta teorijai. Tā tika veidota, pamatojoties uz vairākiem literatūras avotiem. Dažādi literatūras avoti piedāvā nedaudz atšķirīgus faktoru iedalījumus- dažus faktorus viens autors min, bet otrs ne. Šī darba autors apkopoja dažādu autoru viedokļus un mēģināja konkrētāk un pilnīgāk izklāstīt šīs tēmas teorētisko aspektu. Svarīgākā šajā nodaļā izmantotā literatūra ir Praudes V., Beļčikova J. “Mārketings”. Īpaši pēc šis literatūras darba autors vadījās sakarā ar pircēju rīcību ietekmējošo faktoru iedalījumu. Jo autors uzskata, ka tieši šajā literatūrā pircēju rīcības faktori un apakšfaktori ir noteikti vispilnīgāk.
Tomēr tā kā iepriekšminētais literatūras avots tika plaši izmantots tirgvedības studiju kursā, autors daudz izmantoja arī citus literatūras avotus, lai papildināt savas zināšanas šajā jautājumā.
Otrajā nodaļā tiek veikta pircēju rīcības faktoru analīze Latvijas tirgū. Daudzi faktori dažādi ietekmē katru konkrētu cilvēku. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register