Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:574757
 
Evaluation:
Published: 11.12.2019.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 14 units
References: Used
Time period viewed: 2016 - 2020 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Ķīnas kultūra    3
1.1.  Ķīniešu mentalitāte    3
1.2.  Reliģija Ķīnā    4
1.3.  Ēdiens Ķīnā    4
1.4.  Ķīnas kultūras stereotipi un aizspriedumi    5
2.  Biznesa etiķete Ķīnā    6
4.  Nobeigums    10
  Atsauces    11
  Izmantotā literatūra un informācijas avoti    11
Extract

4.Nobeigums
Ķīnas kultūrai ir nozīmīga vieta pasaules kultūrā, pateicoties Ķīnas kultūras vēsturei un ieguldījumiem. Ķīnas kulinārija, māksla, dejas, glezniecība un rakstniecība ir pazīstamas visa pasaulē, kas kļuva par iemeslu lielam tūristu skaitam pēdējos gados. 2019.gadā tūristu skaits Ķīnā sastādīja 143 miljnus. (Travelchina, 2019)
Eksistē ļoti daudz stereotipu par ķīniešiem un Ķīnas kultūru, kas rodas no dažādiem tūristiem vai citu valstu iedzīvotājiem, kur ķīnieši ir asimilējuši. Bostonas pētījumā starp ķīniešiem, kuri dzīvo Amerikā, pašiem amerikāņiem bija daudz stereotipu par ķīniešiem, kas rezultātā bija aplami. (Zhu, 2016) Līdzvērtīgi daudz Ķīnā ir aizspriedumu, kas ietekmē ķīniešu darba karjeru un izaugsmi.
Lielas atšķirības ir starp Ķīnas un rietumu valstu biznesa kultūru un komunikāciju, kā rezultātā var radīties nesaprašanas, konflikta situācijas starp uzņēmumiem no dažādām valstīm. Ir būtiski jāizpēta Ķīnas reģionālās biznesa īpatnības, lai uzsāktu sadarbību ar Ķīnas partneriem. Ķīniešu tradicionālie uzskati un manieres ir ievērojamas arī biznesa ētikā, kas atšķiras no rietumu valstu tradīcijām. Ķīniešiem “ģimeniskums” ir ne tikai svarīgs sadzīvē, bet arī biznesa attiecībās, tāpēc ir būtiski ar sadarbības partneriem no Ķīnas izveidot ciešas attiecības un neatteikt satikties vakariņās vai pieņemt dāvanas, kas ir būtsisks žests no Ķīnas uzņēmēju puses.
Kultūras atšķirības starp latviešiem un ķīniešiem ir garīgajā jomā, dažādu dzīves vērtību dēļ, taču līdzīgas paralēles ir rakstura iezīmēs, kas ir kļūdīgi stereotipi gan par ķīniešiem, gan par latviešiem. Abas nācijas ir komunikablas un atvērtas, taču pēc iepazīšanās. Negatīvā kopīgā iezīme ir rasisms un diskriminācija. Līdzīga situācija ir ķīniešiem ar japāņiem un latviešiem ar krieviem.

Author's comment
Editor's remarks
Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register