Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:214898
 
Author:
Evaluation:
Published: 22.04.2021.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 19 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
1.  KULTŪRAS VĒRTĪBAS    4
2.  BĒRNU VĒRTĪBU VEIDOŠANĀS IETEKMĒJOŠIE FAKTORI    6
2.1.  Ģimenes ietekme uz vērtību veidošanos    7
2.2.  Vienaudžu ietekme uz vērtību veidošanos    9
3.  MĀCĪBU PROCESS SOCIĀLAJĀS ZINĪBĀS    11
4.  MĀCĪBU METODES UN PAŅĒMIENI KULTŪRAS VĒRTĪBU VEICINĀŠANAI    13
4.1.  Dialogs    14
4.2.  Prāta vētra    15
4.3.  Spēle    16
4.4.  Mācību ekskursija    18
4.5.  Darbs pāros un grupās    19
  Nobeigums    20
  Izmantotā literatūra    21
Extract

Nobeigums
Rakstot referātu, tika pētīta literatūra un informācija interneta resursos par kultūras vērtību izpratnes veidošanu sociālajās zinībās, lai noskaidrotu visefektīvākās mācību metodes, kas rosinātu skolēnus analizēt, izprast un iesaistīties dažādās kultūras norisēs, izrādīt interesi par notiekošajiem procesiem sabiedrībā un novērtēt kultūras vērtību nozīmīgumu sadzīves attīstībā.
Darba gaitā tika izdarīti šādi secinājumi:
• Par kultūras vērtībām tiek uzskatītas parādības, kuras ir garīgi un materiāli nozīmīgas atsevišķam cilvēkam, sabiedrības grupai vai visai sabiedrībai.
• Sociālo zinību mācības nav tikai akadēmiska zināšanu apgūšana. Mācību stundās jāiekļauj darbības, kas ļauj skolēniem daudzpusīgi apgūt informāciju par norisēm apkārtējā sabiedrībā, reālām situācijām, ļauj parādīt savas zināšanas, prasmes, pētnieciskās iemaņas, izmantot esošo pieredzi.
• Izglītības uzdevums sociālajās zinībās ir nodrošināt spējas saskatīt gan līdzīgo, gan atšķirīgo cilvēkos, būt iecietīgam pret atšķirīgo viedokļos, uzskatos, kultūrās bez naida un varmācības.
• Vērtību veidošanās faktori ir ģimene, apkārtējā sabiedrība un pats indivīds. Skolēni nāk no dažādām ģimenēm un sociāliem slāņiem, tāpēc arī vērtības ir individuālas un mainīgas.
• Lai skolēni spētu sadarboties ne tikai ar skolotāju, bet arī savā starpā, kā arī spētu sasniegt stundas izvirzīto mērķi – kultūras vērtību izpratnes veidošanos, vēlams izmantot šādas metodes: dialogs, prāta vētra, spēle, mācību ekskursija, darbs pāros un grupās.

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register