Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:929858
 
Author:
Evaluation:
Published: 24.09.2024.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 26 units
References: Used
Time period viewed: 2016 - 2020 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    5
1.  ZĪMOLA UN IDENTITĀTES JĒDZIENS    7
1.1.  Zīmola veidošana    8
1.2.  Zīmola mērķis    9
1.3.  Zīmola identitāte    10
2.  SOCIĀLIE MEDIJI    12
2.1.  Instagram    13
2.2.  Facebook    13
2.3.  Sociālie mediji kā identitātes elements    14
3.  DARBA METODOLOĢIJA UN PĒTĪJUMA DIZAINS    16
3.1.  Kvalitatīvā kontentanalīze    16
3.2.  Interneta aptauja    17
3.3.  Pētījuma dizains    18
4.  EMPĪRISKĀ DAĻA    19
4.1.  Zīmolu “L’OCCITANE” un “MADARA Organic Skincare” sociālo mediju satura kontentanalīze    19
4.1.1.  Zīmola “L’OCCITANE” sociālo mediju satura kontentanalīze    19
4.1.2.  Zīmola “MADARA Organic Skincare” sociālo mediju satura kontentanalīze    22
4.1.3.  Zīmolu “L’OCCITANE” un “MADARA Organic Skincare” sociālo mediju saturu salīdzinājums    25
4.2.  Interneta aptauja    26
4.2.1.  Ar zīmolu “L’OCCITANE” saistītās aptaujas rezultāti    27
4.2.2.  Ar zīmolu “MADARA Organic Skincare” saistītās aptaujas rezultāti    29
4.2.3.  Aptaujas rezultātu salīdzinājums    32
4.3.  Rezultātu kopsavilkums    33
5.  SECINĀJUMI    35
  IZMANTOTIE INFORMĀCIJAS AVOTI    36
  PIELIKUMI    38
Extract

Latvijas tirgū aizvien vairāk gan ienāk ārzemju zīmoli, gan savu vērtību pierāda pašmāju zīmoli. Milzīgajā informācijas plūsmā un tirgus konkurencē nozīmīgi ir izveidot un atspoguļot veiksmīgu zīmola identitāti. Dažādu uzņēmumu un zīmolu radītajai identitātei digitālajā vidē ir liela nozīme ne tikai jaunu klientu piesaistē un jau esošo klientu noturēšanā, bet arī jaunu vērtību radīšanā un aktualizēšanā sabiedrībā.
Tēma ir aktuāla, jo mūsdienās sociālie mediji ir kļuvuši par nozīmīgu elementu tieši mārketingā. Ir nozīmīgi saprast sociālo mediju priekšrocības vai īpatnības tieši identitātes radīšanas kontekstā. Izpratne par veiksmīgas identitātes veidošanu palīdz uzņēmumam piesaistīt jaunus klientus un radīt noturīgas, ilglaicīgas saites ar tiem, kā arī palīdz patērētājam izprast, kāpēc un kā dažādi zīmoli veido savas identitātes sociālajos medijos.
Pētījuma problēma: Lieli, plaši atpazīstami uzņēmumi bieži izmanto savu autoritāti Latvijas tirgū, lai radītu un aktualizētu jaunas vērtības, savukārt vērtību radīšana un aktualizēšana kļūst par šo uzņēmumu identitātes elementiem.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,98 €
Work pack Nr. 1404201
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register