Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:487555
 
Evaluation:
Published: 02.12.2019.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2016 - 2020 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    4
1.  VARIANTA NOSACĪJUMU IZVEIDE    5
1.1.  Kravas nosaukums    5
  Puspiekabes tips un raksturojumi    6
2.  KRAVAS VIETAS FORMĒŠANA    7
2.1.  Kravas formēšana    7
3.  PALEŠU SKAITS PUSPIEKABĒ    9
3.1.  Palešu skaita noteikšana puspiekabē    9
3.2  Palešu skaits puspiekabē, ievērojot puspiekabes iekšējos izmērus    10
3.3.  Pieļaujamā kravas masa    11
3.4.  Galīgā palešu skaita noteikšana puspiekabē    11
3.5.  Kravas un puspiekabes parametri    12
3.6.  Galīgais uzkraušanas variants    13
4.  UZKRAUŠANA IEPAKOJUMOS    14
4.1.  Paku skaits puspiekabē, ievērojot puspiekabes celstpēju    14
4.2.  Paku skaits puspiekabē pēc tās iekšējiem izmēriem    14
4.3.  Paku skaits puspiekabē, ievērojot masas ierobežojumu TL sastāvā    15
4.4.  Galīgais paku skaits puspiekabē    16
4.5.  Kravas masa, tilpums, laukums un noslodzes koeficienti galīgajā paku uzkraušanas variantā    16
5.  KRAVAS MARĶĒŠANA    18
5.1.  Iepakojuma marķējums, ja uzkraušana ir pakās    18
5.2.  Paletes marķējums    19
6.  SLODŽU APRĒĶINS PIRMS KRAVAS NOBĪDES    19
6.1.  Puspiekabes asu un piekabināmās ierīces slodžu aprēķins    19
6.2.  Attālums no puspiekabes sākuma līdz kravas smaguma centram    20
6.1.  tabulā tiek izskaitļots attālums no puspiekabes sākumam, līdz kravas smaguma centram    20
6.3.  Attālums no sakabes līdz puspiekabes smaguma centram    21
6.4.  Attālums no sakabes centra līdz kravas smaguma centram    22
6.5.  Puspiekabes atbalsta reakcijas spēku risinājums    22
6.6.  Vilcēja asu slodžu shematiskais attēlojums    23
6.7.  Attālums no priekšējās ass centra lidz aizmugurējās ritošās daļas centram    24
6.8.  Attālums no vilcēja priekšējās ass līdz seglierīces centram    24
6.9.  Attālums starp priekšējo asi un vilcēja smaguma centru    24
6.10.  Vilcēja atbalsta reakcijas spēku risinājums    25
6.11.  Rezultāta analīze    26
6.12.  Slodžu atbilstība    27
7.  SLODŽU APRĒĶINS PĒC KRAVAS NOBĪDES    27
7.1.  Slodžu koriģēšanas shematiskais attēlojums    27
7.2.  Kravas pieļaujamās nobīdes aprēķins pēc puspiekabes iekšējiem izmēriem    28
7.3.  Kravas pieļaujamā nobīde, ievērojot maksimālo noslodzi uz puspiekabes ritošo daļu    29
7.4.  Galīgās kravas nobīdes noteikšana    30
7.5.  Attālums no sakabes līdz kravas smaguma centram pēc kravas nobīdes (jaunā attāluma aprēķins)    30
7.6.  Atbalsta reakcijas spēku noteikšana pēc kravas nobīdes    31
7.7.  Vilcēja slodžu aprēķins pēc kravas nobīdes    32
7.8.  Rezultātu analīze    33
7.9.  Koriģēto slodžu atbilstība    33
  NOBEIGUMS    35
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA UN CITI INFORMĀCIJAS AVOTI    37
Extract

NOBEIGUMS
Lai apkopotu kursa darbā veiktos aprēķinus, tika izveidota secinājumu tabula, kas ir attēlota 8.1 tabulā. Dotā tabula atspoguļo vissvarīgākos rezultātus, kas tika uzzināti veicot dažādus aprēķinus šajā kursa darbā.
Pēc dotajiem datiem var secināt, ka visizdevīgāk uzkraut doto kravu pakās, nevis paletēs, jo, ja balstīties uz to, ka galvenais uzdevums šajā darbā ir uzkraut pēc iespējas vairāk transportējamās kravas, attiecīgi tas tiks panākts, izmantojot uzkraušanu pakas – 1047 kastes. Ja tiktu izmantota iekraušana paletēs, tad iekraut varētu tikai 544 kastes, kas ir gandrīz 2 reizes mazāk.
Analizējot kravas masu, kas tika aprēķināta šī kursa darba variantā var secināt, ka uzkraušana pakās būs smagāka par uzkraušanu paletēs. Ja pakās, tad 26175 kilogrami, bet ja paletēs, tad tikai 14484 kilogrami.
Salīdzinot noslodzes koeficientus ir redzams, ka būtiska atšķirība pastāv tikai starp laukuma izmantošanas koeficientiem, tas ir 85.26%, ja uzkraušana notiek pakās un 47.18%, ja uzkraušana notiks paletēs. Savukārt pārējo koeficientu atšķirība ir diezgan minimāla.
Izvēloties veidu, kad krava tiks uzkrauta paletēs, to kopskaits būs 34 paletes, kas savukārt aizņems 32.64 m2 no piekabes kopējā laukuma. Kraujot pakās aizņemtais laukums nebūs ievērojami lielāks - 31,68 m2.
Ņemot vērā iegūtos rezultātus var secināt to, ka kravu būtu izdevīgāk uzkraut pakās tāpēc, ka šādā veidā varēs nogādāt daudz vairāk kastu uz galamērķi. Tomēr jāņem vērā tas, ka iekraušana un izkraušana ir krietni lēnāka transportējot kravu pakās, kas varētu aizņemt vairāk laika, nekā ja krava tiktu iekrauta paletēs, kas atvieglo šo procesu.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register