Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:160251
 
Author:
Evaluation:
Published: 10.02.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 4 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Tradicionālās tēmas apguves metodes    5
1.1.  Lekcija    6
1.2.  Diskusija    7
1.3.  Krustvārdu un burtu mīklas, rēbusi    8
1.4.  Projekta darbs    9
1.5.  Domu karte    10
1.6.  Vizuālā materiāla izmantošana    11
2.  IKT pielietošana mācību procesā    14
3.  Multimēdiju sistēmu apgūšanas un izmantošanas metodika    16
4.  Darbā izmantoto resursu apraksts    18
5.  Izveidotā materiāla struktūras shematisks attēlojums    19
  Nobeigums    20
  Izmantotie avoti    21
Extract

Ievads

Par mūsdienīgu informācijas tehnoloģiju pielietošanu dažādās dzīves sfērās, arī skolā, mācību procesā šodien daudz un plaši runā, diskutē, raksta. Datori, internets, mūsdienīgi sakari pēc būtības maina katra cilvēka dzīvi, sadzīvi, darbību. Jaunas iespējas paveras skolai, kas domā par skolēnu sagatavošanu dzīvei mūsdienīgā sabiedrībā.
Mūsdienu tehnoloģijas laikmetā dators iegūst arvien lielāku nozīmi cilvēka dzīvē. Datoru izmanto visur: dokumentu veidošanā, datu apstrādē, programmēšanā, izklaidē u.tt.
Tomēr nedrīkst aizmirst arī padomāt par datora aizsardzību. Jo , ja netiks padomāts par datora aizsardzību, tad vienā brīdī jūs varat pazaudēt gan svarīgu, gan mazāk svarīgu informāciju gan skolās, gan mājās. Datorvīrusi ir viena no lielākajām problēmām, kas sekmē informācijas pazušanu.
Ja padomā, tad izrādās, ka vīrusi un to sugas ir ļoti daudz un nemitīgi arī rodas no jauna. Šīs nebeidzamās cīņas rezultātā starp vīrusu rakstītājiem un antivīrusu programmu izstrādātājiem visu tipu vīrusi kļūst aizvien gudrāki un veiksmīgāk izvairās no vajāšanas. Tāpēc nav grūti no tā secināt, ka vīrusu draudi ikvienam datoram kļūst arvien nopietnāki. Nedrīkst arī aizmirst, ka internets mūsdienās aug ļoti lielā ātrumā, un, kas notiks, ja kaut vai tikai daļa no šī tīkla tiks bloķēta kāda „tīkla tārpa” darbības rezultātā.
Interesanta lieta ir arī pērkot datoru – komplektā ar datoru nāk arī dažādas programmas, bet komplektā netiek piedāvāta neviena antivīrusu programma.
Tātad, pērkot datoru cilvēkam uzreiz jārēķinās ar datorvīrusu problēmām. Jo, ja paši nesargāsim savu datoru no tiem, tad var gadīties stipri nepatīkamas lietas ar datoru. Jo laicīgāk pamanīsim un iznīcināsim vīrusu, jo iespējams, ka datorvīrusa nodarītie zaudējumi būs arī mazāki, jo daži vīrusi spēj nodarīt tādus bojājumus, kurus nevarēs izlabot it neviena antivīrusu programma.
Ja jūs ikdienā sargāsieties no datorvīrusiem strādājot ar datoru, tad arī jūsu datoram aplipt ar kādu no vīrusiem būs minimālas iespējas.[4]
Kvalifikācijas darba tēmu „Datorvīrusi” izvēlējos pamatojoties uz to, ka skolēniem ir jāzina, kādi pasākumi veicami, lai izvairītos no datorvīrusiem, un, ko darīt, ja datorā iekļuvis datorvīruss, jāizprot termins datorvīruss, jāsaprot kā datorvīruss var iekļūt datorsistēmās.
Un arī tāpēc, ka, manuprāt, skolās šīs tēmas apguvei netiek pievērsta pietiekami liela uzmanība.
Kvalifikācijas darba mērķis:
Veidot interaktīvu mācību materiālu par informātikas mācību priekšmeta tēmu „Datorvīrusi” skolēna zināšanu, interešu un motivācijas pilnveidošanai.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register