Veiksmīgajā Rietumvalstu ekonomikā kvalitātes vadīšana pēdējos četrdesmit gadus ir bijusi uzņēmējdarbības dzinējspēks, motivācijas un veiksmes pamats. Kā piemēru var minēt, ka Japānas straujo ekonomisko izaugsmi pēc 2.pasaules kara galvenokārt sekmēja tās tiekšanās uz produkta kvalitātes nepārtrauktu uzlabošanu un pilnveidošanu.
Kvalitāte ir vērtība. Kvalitāte ir pilnīgi nepieciešama, lai pierādītu patērētājiem uzņēmuma produkcijas un pakalpojumu, priekšrocības, salīdzinot ar daudzajiem konkurentiem. Kvalitāte ir garantija tam, ka klients atgriezīsies no jauna un tālab uzņēmuma kvalitāte ir tas, kas dod ieguldījumu pilnīgā klientu prasību apmierināšanā. Kvalitātes sistēmas ieviešana palīdz uzņēmumiem veikt iekšējo procesu sakārtošanu, rada iespēju ne tikai pārskatīt esošo darbības praksi, bet arī samazināt kļūdu skaitu, to rašanās cēloņus un novērtēšanas izmaksas. Līdz ar to samazinās reklamāciju skaits un tiek panākta savu spēju pilnīgāka realizācija klienta labā un uzņēmuma tēla uzlabošanās. …