Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:641012
 
Evaluation:
Published: 28.11.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 3 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    2
1.  KVALITĀTES JĒDZIENS UN TĀ BŪTĪBA    3
2.  KVALITĀTES VADĪBAS SISTĒMAS    4
2.1.  KVALITĀTES STANDARTU VEIDOŠANĀS    4
2.2.  KVALITĀTES STANDARTU IEVIEŠANA UN IZPLATĪŠANĀS    5
  SECINĀJUMI    7
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA UN AVOTI    8
Extract

Runājot par kvalitāti, vispirms ir jāizprot, kas tad īsti ir kvalitāte. Protams, mūsdienās ar šo jautājumu nākas saskarties visai bieži, jo mums visapkārt ir tik daudz dažādas lietas, ko mēs lietojām ikdienā, gan darbā vai mājās. Mums- patērētājiem, kas saskaras ar jebkura veida produkciju, ir svarīgi zināt, cik kvalitatīvs ir šis produkts, ko lietojam.
Kvalitātes jēdziens nav nekas jauns - tas bija pazīstams jau daudzus gadus pirms mūsu ēras līdz ar tirdzniecības attīstību. Cilvēks, domājot par izdzīvošanu, bija spiests ražot preci apmaiņai pret līdzvērtīgu preci. Šī svarīgā tirgošanās procesa laikā visnoteicošākā loma bija preces kvalitatīvajam izskatam. Pircēji labprātāk iegādājās. tieši šādas preces .Tātad jau tajā laikā kvalitātei bija svarīga loma.
Arvien vairāk arī Latvijā tiek runāts un rakstīts par kvalitāti. Pirms dažiem gadiem cilvēkam kā patērētājam kāda produkta iegādāšanas brīdī par izvēles noteicošu faktoru kalpoja produkta cena - jo zemākā, jo labāk. Kaut gan pērkot produktus ar zemu kvalitāti, patērētājam nākas tērēt vairāk naudas produkta īsā kalpošanas ilguma dēļ. Arī uzņēmējam jeb ražotājam produkcijas ražošanas brīdī svarīgais aspekts tika likts uz izmaksām - jo tās ir zemākas, jo labāk. Līdz ar zemas kvalitātes produkcijas (pakalpojuma) ražošanu tikai pasliktinās uzņēmuma tēls, konkurētspēja un klientu lojalitāte uzņēmumam. Uzņēmumiem novērojama arī tāda tendence- no sākuma ieviest plašā patēriņā jaunu produktu sākotnēji ar augstu kvalitāti, bet ar laiku taupīt mazinot kvalitāti.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register