Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:966632
 
Author:
Evaluation:
Published: 13.02.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 4 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Kvalitātes vadības sistēma – vai jauns modes kliedziens    3
1.1.  Īss ieskats vēsturē    3
1.2.  Kvalitātes jēdziens    4
2.  Kvalitātes vadības sistēmas priekšrocības un to vajadzība    5
3.  KVS moto - veikt darbus pareizi uzreiz    7
4.  Konkurences mērķa patstāvīgums    8
5.  Konkurētspējas palielināšanas aktualitāte    9
6.  Palielinātas konkurētspējas rezultāts    10
7.  Konkurētspējas nodrošināšanas plānošana    11
8.  Konkurenspējas noslēpums    12
9.  ISO 9000 un nākotne    19
  Izmantotā literatūra    21
Extract

Katras nozares uzņēmumu dzinulis tālākai attīstībai un jauniem mērķiem ir konkurence šo uzņēmumu vidū. Uzņēmumi sacenšas cits ar citu, lai iegūtu pircējus; bet ne visi uzņēmumi konkurē vienādiem līdzekļiem un ne visi gūst panākumus konkurences cīņā. Katra uzņēmuma darbības stratēģijas pamatā ir uzņēmuma konkurētspējas priekšrocības – jebkas, ar ko uzņēmums ir pārāks par saviem konkurentiem.
Arvien vairāk arī Latvijā tiek runāts un rakstīts par kvalitāti. Parādās jauni uzņēmumi, kuri ievieš kvalitātes vadības sistēmu vai ir jau sertificēti pēc kāda no ISO standartiem. Ne visiem šī “kustība” un tās nepieciešamība ir izprotama.
1.1. Īss ieskats vēsturē
Kvalitātes jēdziens nav nekas jauns - tas bija pazīstams jau daudzus gadus pirms mūsu ēras, līdz ar tirdzniecības attīstību. Cilvēks, domājot par izdzīvošanu, bija spiests ražot preci apmaiņai pret līdzvērtīgu preci. Šī svarīgā tirgošanās procesa laikā visnoteicošākā loma bija preces kvalitatīvajam izskatam. Pamazām tika atpazīti prasmīgākie amatnieki un sava aroda pratēji, par kuru preces kvalitāti nebija nekādu šaubu un līdz ar to pircēji labprātāk iegādājās. tieši šīs preces .Tātad jau tajā laikā kvalitātei bija svarīga loma. Pirmā dokumentētā kvalitātes rokasgrāmata tika sarakstīta jau daudzus gadsimtus pirms mūsu ēras. Tā bija seno ēģiptiešu “Nāves grāmata”, kurā tie detalizēti aprakstīja mirušā ķermeņa un dvēseles sagatavošanu aizkapa dzīvei. Tutanhamona kapeņu atklāšana parādīja, ka šīs procedūras tika strikti ievērotas un mūmiju stāvoklis pierādīja, cik efektīva ir bijusi toreizējā sistēma” produkta atbilstībai  noteiktām prasībām”.
Viens no lielākajiem ieguldījumiem “kvalitātes domāšanas revolūcijā” ir nācis no Japānas. Pēc II Pasaules kara, kad Japāna mēģināja iepludināt savu preci Rietumu tirgū, tās preču kvalitātei bija slikta slava. …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,98 €
Work pack Nr. 1137925
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register