Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:419516
 
Author:
Evaluation:
Published: 19.02.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 9 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Situācija tūrisma nozarē Latvijā    4
1.1.  Latvijas tūrisma attīstības nacionālās programmas projekts 2001-2010    4
1.2.  Lauku tūrisma attīstības mērķprogramma.    7
2.  Esošās kvalitātes situācijas tūrisma jomā Latvijā raksturojums    9
3.  Ieskats kvalitātes izpratnes attīstībā    10
4.  Kvalitātes jēdzieni    12
5.  Tūrisma nozarē izmantojamo kvalitātes uzlabošanas sistēmu īss apraksts    13
6.  Kvalitāte mazos un vidējos uzņēmumos (MVU)    15
  Secinājumi    16
  Izmantotā literatūra    18
Extract

“Tūrisms ir pakalpojumu un produktu komplekss, kas kalpo, lai apmierinātu patērētāja, uzņēmējdarbības un sabiedriskā sektora pieprasījumu pēc iekšzemes un ārvalstu ceļojumiem. Tūrisms ir lielā mērā decentralizēts un caurvij visu tautsaimniecību, pateicoties tā mobilitātei un tūristu vajadzību dažādībai, kā arī tāpēc, ka ar tūrismu saistītie pakalpojumi un produkti tiek pirkti pirms ceļojuma, ceļojuma laikā un dažreiz pat pēc ceļojuma.” [3]

Tūrismā, lai uzlabotu pakalpojumu kvalitāti, tiek izstrādāti standarti, izstrādātas sertifikātu sistēmas un attīstīti kvalitāti veicinoši pasākumi (piemēram; zilā karoga kustība vai diploms zaļa atslēga utt.). Taču lielākā daļa šo pasākumu izvirza prasības ”kam jābūt”, bet nenosaka “kā to panākt un kā uzturēt tūrisma pakalpojumu vadības kvalitāti” ilgstošā laika periodā. Netiek apskatīti tradicionālie iepriekšminētie pasākumi, jo lielākā daļa ar tūrismu pakalpojumu saistītie cilvēki šīs lietas saprot un pārzina. Daudz mazāk informācijas un zināšanu tūrisma pakalpojumu sniedzējiem un organizētājiem ir par organizāciju kvalitātes uzlabošanu un kvalitātes uzlabošanas sistēmām.
Tiek sniegta apkopojoša informācija par kvalitātes vadības sistēmām, tiem, kas ir saistīti ar tūristu apkalpošanu.
Darba mērķis izpētīt
priekšlikumus tūrisma pakalpojumu kvalitātes uzlabošanai, tūrisma nozares tālākai attīstībai un konkurētspējas palielināšanai.

Darba uzdevums
noskaidrotu pakalpojumu sniedzēju izpratni par kvalitātes nodrošināšanas nepieciešamību un iespējām.
Darbā izmantoti LLTA “Lauku ceļotājs”, LTAA, Latvijas Republikas Centrālās statistikas pārvaldes publicētie dati, ārvalstu pētījumi, kā arī Internetā pieejamā informācija. …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,98 €
Work pack Nr. 1141913
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register