Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:122168
 
Author:
Evaluation:
Published: 10.09.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 12 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    2
1.  Mārketings: tā pamatelementi un būtība    3
2.  Lauku tūrisma mārketings    5
2.1.  Lauku tūrisma mārketinga īpatnības    5
2.2.  Centralizēts lauku tūrisma mārketings    6
2.3.  Individuāls lauku tūrisma mārketings    9
3.  Lauku tūrisma uzņēmuma mārketinga plāns    11
3.1.  Situācijas analīze    11
3.2.  Tirgus izpēte un mērķtirgus noteikšana    12
3.3.  Lauku tūrisma produktu veidi    15
3.4.  Cenu veidošanās lauku tūrismā    17
3.5.  Virzība tirgū    18
3.6.  Mārketinga plāna kontrole    18
4.  Reklāma lauku tūrisma mītnēm    20
5.  Reklāmas līdzekļu izplatīšanas veidi    23
  Secinājumi    25
  Priekšlikumi    26
  Izmantotās literatūras saraksts    27
Extract

Mūsdienās mārketings ir plaši lietots termins un vienlaikus svarīga uzņēmuma vadīšanas praktiskā darba sastāvdaļa.
Mārketingu var atšķirt kā sabiedriskas darbības un kā biznesa darbības. Līdz ar to atšķiras arī mārketinga definīcijas. Kā sabiedriskas darbības: mārketings ir darbības, kas virzītas uz cilvēku vajadzību un vēlmju apmierināšanu ar produktu ražošanas, sadales un maiņas palīdzību. Kā biznesa darbības: mārketings ir biznesa darbību sistēma, ieskaitot produktu plānošanu, cenu veidošanu, sadali un virzīšanu mērķtirgū, lai īstenotu organizācijas mērķus.
Amerikas Mārketinga asociācija mārketingu definē šādi:
Mārketings ir plānošanas un īstenošanas process, kas saistīts ar ideju, preču un pakalpojumu (kas aizstāj citus) radīšanu, cenu noteikšanu, tirgus veicināšanu un paplašināšanu nolūkā apmierināt gan individuālas, gan grupu vajadzības un vēlmes.
Mārketinga nozīme produkta idejas rašanās procesā ir ļoti svarīga. Tirgus pētījumi un idejas, kas rodas uzņēmuma mārketinga procesā, parasti nosaka to, kādus produktus uzņēmums ražos un pārdos.
Orientēšanās uz tirgu ir daudz kas vairāk nekā pārdošana un reklāma. Tā ir filosofija, domāšanas veids. Mērķtirgus noteikšana nozīmē, ka uzņēmumam ir jādefinē, kādām klientu grupām un kādam tirgum grasās piedāvāt savus produktus. Neviens uzņēmums, lai arī cik liels tas būtu, nespēj darboties visos tirgos un nespēj apmierināt visas vajadzības.
Orientācija uz klientiem nozīmē, ka uzņēmumam ir jāpēta vajadzības no klienta viedokļa, nevis pēc savas izpratnes. Tādēļ mārketinga uzdevums ir nepārtraukti izzināt, ko klienti jebkurā brīdī sagaida no produkta.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,48 €
Work pack Nr. 1143335
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register