Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:524548
 
Evaluation:
Published: 09.02.2016.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 3 units
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  IEVADS    3
2.  KVANTITATĪVĀ ANALĪZE UN PĒTĪJUMS    4
2.1.  KVALITATĪVĀS ANALĪZES PAMATPRINCIPI    4
2.2.  KVALITATĪVO PĒTĪJUMU TICAMĪBAS UN VALIDITĀTES KRITĒRIJI    4
2.3.  ANALĪZES SUBJEKTĪVĀ DABA    4
2.4.  FOKUSS UZ VISPĀRĪGĀM UN PSIHOLOĢISKĀM DIMENSIJĀM    5
3.  KVALITATĪVĀS ANALĪZES PROCESS – KONTENTANALĪZE    5
3.1.  DATU ANALĪZES SOĻI    5
3.2.  ANALĪTISKĀS INDUKCIJAS UN PRIEKŠMETA TEORIJAS SALĪDZINĀJUMS    6
4.  KVALITATĪVĀS ANALĪZES NOBEIGUMS    7
5.  SECINĀJUMI    8
6.  IZMANTOTO AVOTU SARAKSTS    9
Extract

5. Kvalitatīvās analīzes nobeigums
Tipisks kvaitatīvās analīzes rezultāts ir jēdzienu kopa. Protams, šie jēdzieni nav vienīgie, tomēr tie psiholoģijas terminus reksturo, kā pētījuma dalībnieks izprot pārrunātos jautājumus vai atbilstošās parādības. Bez šaubām, pētniekiem analīzei ir pieejami arī oriģinālie interviju ieraksti, kā arī neformālā informācija – uzsvari, balss tobis, ķermeņa valoda un novērotā neverbālā uzvedība, piemeram žesti, smaidīšana, raudāšana vai tamlīdzīgi. Pētniekam ir jāveic vēl vairāki uzdevumi, lai realizētu pētījumu.
• Jāaprakta veids, kādā dalībnieki konkrētajā pētījuma grupā saprata izziņas priekšmetu, lietojot kontentanalīzes rezultātā iegūtos jēdzienus.
• Jāinterpretē dalībnieku attiecīas ar izziņas priekšmetu, lietojot kontentanalīzes rezultātā iegūtos jēdzienus.
• Jāvispārina iegūtās interpretācijas (t.i., jāattīsta izziņas priekšmeta izpratne, ejot tālāk par konkrēto indivīda gadījumu). Tas ir teorijas attīstīas pirmais līmenis.
• Jāformatizē vispārinājumi ne tikai attiecībā uz citiem cilvēkiem, bet arī atbilstoši psiholoģijas un izglītības ministrijai.
• Jāattiecina šie soļi uz konkrētām, praktiski risināmām problēmām, parādot analīzes derīgumu.

6. Secinājumi
Tika apskatīti kvalitatīvās analīzes pamatprincipi, kvalitatīvo pētījumu ticamības un validitātes kritēriji, analīzes subjektīvā daba, fokuss uz vispārīgām un psiholoģiskām dimensijām, kvalitatīvo datu analīzes veidošanas soļi, analītiskās indukcijas un priekšmeta teorijas salīdzinājums, kvalitatīvās analīzes nobeiguma sastādīšana.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,48 €
Work pack Nr. 1352325
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register